apa barang

Apa barang

Tuesday, December 15, 2009

perempuan

luka
pedih
rindu
kecewa
bungkam

hadiah dari seorang perempuan

9 comments:

Mak Su said...

hah?

sy hrp anda juga dpt hadiah2 lain yg lebih menggembirakan :)

Danielle_Corleone said...

boleh kenal?

BurtalSolo said...

Danielle_Corleone

boleh

nanti aku update blog

baru mula semalam

masnurain said...

kadang2..
insan yg bnama lelaki juga memberi hadiah yang hebat untuk wanita..
::sedih..
::kecewa..
::luka
dan
::hampa..

aideeb said...

klo saya komen di sini bermakna saya dah baca sume entri anda....

HEBAT!

Semarak Api said...

sy pon sm dgn aideeb.
da khtam sume entry.haha!

missSenget said...

hahaha..

tak sangka da smpai kt entry first kau..

ade tergelak..ada macam pening2 sikit..ada tak paham lgsg..

buat pilihan terbaik..tak pun, kau amek je cupcup mei9 kelly man tu... kekeke..

susah2, aku single lg.. :p

De' Nurul said...

newer to older post. percaya tak i khatam baca semua entry u. hahaha.

zan said...

Satu je gua nak cakap...

Lu power!

Power bab2 munakahat, juga power bab2 agama. Bab duniawi juga.

Lu meniaga baju band eh? Nanti gua emel lu...