apa barang

Apa barang

Monday, February 22, 2010

emak aku dapat menantu

jumaat 19.2.10

selepas asar
adik lelaki aku dengan jaguh sekali lafas dah berbini . ada orang jaga la dia sekarang
yang baru nya lafas nikah kena sebut sekali wang hantaran dan mas
kawinnya

sabtu.20.2.10
aku tak pergi tengok adik aku bersanding
aku tau start kena gosip langkah bendul al
bila lagi la
aku cari kelly man untuk tenangkan jiwa

ahad 21.2.10
kenduri besar besaran adik aku
sedara mara start datang tunjuk harta dan bini ,awek ,anak
nak ucap tahniah adik aku yang berkeris dan berbaju ungu.

isnin. 22.2.10
pengantin ikut aku ke shah alam dan ke damansara
tak aktivti ke pengantin ni..?

8 comments:

orangkasai said...

dah dapat adik ipag la, brutasolo sampai bila mau solo???

annadzirah said...

lelaki langkah bendul xpe.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-orangkasai-
-annadzirah-

aku ada lagi sorang adik lelaki.. kena bagi lepas yang bungsu.. nampak gaya macam tak lama
sebab henfon macam ada masalah je...

Anonymous said...

kelly 2, tak mau kasi teman...

KiLaT said...

selasa 23.2.10
gua senyum senget.

selasa 23.2.10 jugak
lu cari minah brutal ka?

INTAN RH said...

jgn tggu lama2..nanti berkarat..

:P

semut sesat said...

adik aku pon tunang dulu dari aku..kena polish balik skill ngorat aku nih..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-kilat-
yep
- kak intan-
ceh
-semut sesat-
tunggu aku