apa barang

Apa barang

Wednesday, February 17, 2010

Meja makan kedai itu bulat

Ais yoyo yang biasanya sedap tidak menarik minat amoi dua orang didepan aku.
minah siam ( orang di negeri utara anak jati malaysia taraf bumi kot } sedut selamba.
aku dengan kebiasan ais yoyo campur.. aku minum tanpa perasaan. .. sendawa tat telur masih ada .

aku: cup jom pergi sungai Besar
cupcap : habis dia orang macam mana ?
aku : dia orang dah besar.

kelly Man dan mei9 bangun menghampiri aku .sambil berjalan aku dah perasan air mata kedua dua tumpah sebab ingin mensatabilkan suhu badan sebab musim panas yang kering..

mei9 : takkan tak mau selesai masalah ini .sekarang ,kita bincang ?
kelly Man : kita selesai sekaranglah
cupcap: betul tu ( selalu dia akan selamatkan aku kalau ada masalah ..apa da }

aku berpaling masuk dalam kereta cupcap . cupcap hidupkan enjin kereta.
aku : apa lagi jalan la

cupcap: habis masalah hari ini macam mana?
aku : mana ada masalah, enatah apa yang masalahnya
cupcap: saja saja tak faham ke atau buat tak faham

cupcap turun ajak kelly dan mei9 masuk kereta ,pergi sungai besar berempat

*dah agak perbincangan meja bulat aku mesti kantoi. jika aku cari kedai makan meja empat segi tentu tak jadi macam ni *









6 comments:

mamai said...

lu kena bersila kaalu tak mau kantoi

annadzirah said...

ok.
xtahu kenapa & mengapa.
xleh baca apa yang dicarutkan di atas.
semua dalam simbol.
T__T

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

..mamai..
aku tak buat salah mana nak kantoi

--annadzirah--
saya bukanlah pencarut yang baik dan masih belajar untuk mencarut
jika tidak faham boleh lah bertanya

'ainrahimin said...

mcm mana mau interpret bacaan itu? sudi2 kanlah ajar...

ps : dari www.therosputih.blogspot.com, belu tu apa?

F A R Y N said...

tak paham...tlg translate..boleh?

oh N.U.R.N.I said...

translate:

Ais yoyo yang biasanya sedap tidak menarik minat amoi dua orang didepan aku.
minah siam ( orang di negeri utara anak jati malaysia taraf bumi kot } sedut selamba.
aku dengan kebiasan ais yoyo campur.. aku minum tanpa perasaan. .. sendawa tat telur masih ada .

aku: cup jom pergi sungai Besar
cupcap : habis dia orang macam mana ?
aku : dia orang dah besar.

kelly Man dan mei9 bangun menghampiri aku .sambil berjalan aku dah perasan air mata kedua dua tumpah sebab ingin mensatabilkan suhu badan sebab musim panas yang kering..

mei9 : takkan tak mau selesai masalah ini .sekarang ,kita bincang ?
kelly Man : kita selesai sekaranglah
cupcap: betul tu ( selalu dia akan selamatkan aku kalau ada masalah ..apa da }

aku berpaling masuk dalam kereta cupcap . cupcap hidupkan enjin kereta.
aku : apa lagi jalan la

cupcap: habis masalah hari ini macam mana?
aku : mana ada masalah, enatah apa yang masalahnya
cupcap: saja saja tak faham ke atau buat tak faham

cupcap turun ajak kelly dan mei9 masuk kereta ,pergi sungai besar berempat

*dah agak perbincangan meja bulat aku mesti kantoi. jika aku cari kedai makan meja empat segi tentu tak jadi macam ni *

ngee~