apa barang

Apa barang

Tuesday, February 2, 2010

sapa nak sikit ambik la

pagi aku tertidur dalam bas. menghala ke kl. nasib baik aku perasan.aku tekan bas. berhampiran tesco. cll kawan jemput ke opis.
masalah semalam belum selesai. kfc benar benar membawa lemak tepu kedalam hidup aku. adek masih marah.aku nak bersumpah macam saiful pun dia tak akan percaya. demam aku pulak tak kebah- kebah. telefon berbunyi meminta di suap.
bulan ni mau aku menumpang sekali di kubur

1. adik lelaki aku kahwin buat beso beso pulak tu..
2 aku kena siapkan tempahan sate untuk 15 rumah untuk tahun baru cina
3.kely man ,mei9, cupcap dan ahhoi mintak maaf be banyak aku tak datang makan besar korang macam tahun tahun yang lalu
4. cuti ni jugak anak sedara aku nak bersunat

p/s * macam mana nak clone diri sendiri*

No comments: