apa barang

Apa barang

Tuesday, March 9, 2010

Bila qarin menjemput iblis

Cik saya cantik orangnya...menjemput aku makan bersama dengannya sepanjang hari..
dengan berbaju warna merah jambu tanpa lengan serta skirt pendek...warna ungu muda yang mengihisi bibir .. dengan bahasa inggris berselang jepun .. aku terlupa mata hari terbit di sini..
untuk pertama kali dalam hidup aku memberi alasan kepada diri sendiri .. masjid susah cari di jepun.. aku biarkan sahabat aku makan meggi sorang sorang .. aku lupa kiblat di mana







* amoi aku di sekinchan kurang putih dibanding minah jepun*
ya allah ampunkan aku... lima waktu yang singgkat aku melupakan _ mu *


12 comments:

Wanita Itu said...

nak kena babab nih..

'ainrahimin said...

hey...u should not do that...never do like that anymore...!!!

(mode marah ni, sambil tangan kiri cekak pinggang, tangan kanan pegang rotan)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-Wanita Itu-
-'ainrahimin -
perempuan dijadiakn tuhan memang cantik apa aku nak kata

~~~ kay ~~~ said...

RE: "hidup menunggu mati... tapi dalam hidup tiada yang sementara.." apa yg dimaksudkan yer...
(^_^)

(i truly do not know that is a question that will stay in my mind...until it is answered!)
thanks

sharamli said...

biasalatu

rin~eirie de' sEcond said...

manusia x pernah lari dr kesilapan..
namun berubah ke jalan yg benar adalah yg trbaik,walaupun ianya sgt perit dan pahit..

alang said...

erk. no komen. Sebab aku pun kadang2 sama. ;)

patungcendana said...

at least kau jujur...:-)

re:...dalam MIMPI aku?...kalau berani...silakan...hehehe...takut tak?

benludin said...

kirim salam kat ultraman

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-benludin -
aku dah balik ... tapi tak kesah ultraman yang mana banyak oooo

oh N.U.R.N.I said...

:)
msia sentiasa mlakukan kesilapan,
DIA selalu memaafkan.
betapa agung kasihNYA.

semut sesat said...

insaf jap...aku kat tanah sendiri pon kekadang xnampak matahari terbit..