apa barang

Apa barang

Sunday, April 25, 2010

妇 女


伤口
痛 苦
错 过
失望的
沉 默


从一个女人的礼 物


nota ; Boring di Hulu Selangor aku ke tanjung malim makan pau

16 comments:

Frodo Baggins said...

伤口
痛 苦
错 过
失望的
沉 默


从一个女人的礼 物



Luka
Sakit
Merindukan
Kecewa
Diam


((ehsan google translate))


wakakkakakka. jom makan pau

Frodo Baggins said...

Wound
Pain
Miss
Disappointed
Silent


From a woman's gift


>>____<<

Sesumpah said...

thanks frodo tranlate kan hee

btw, rindu pau kacang gebu besar dr pasar malam :'))

alang said...

Bro. Lu makan pau yg kat simpang depan kuil tu ke bro? Sedap? Member aku pernah ajak makan. Tapi aku tgk kedai cina. Was2 la skit.

mamai said...

lu makan pau tangjung malim ker wa ilang selera kat sana

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

pau yik mun namanya..
lu terluka lu makan pau diam2 ekk??

Nerzhul said...

Money
Jewelery
Love
Err..Teddy Bear.

A gift from Men. :P

HoneyBUZZin said...

Hehehe..nasib baik ada member kasi terjemah..
Sini, Blur-blur jer...
Tak suka pau :(

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

utuk semua pau yik mun tu terkenal sampal uk dan londan tau..

kat uk ... diaorang kagum.. dengan pau dan roti canai kita

HonEyBuNNy said...

wahhh..xfaham2...ahhah

DDrfauziah said...

Salam & hi.
Hmmm, maaf la - gimana Kak G tahu, Islam ke?
Watever pun, tak baik gitu ... merintih & mengeluh hanya mematikan akal & melemahkan jiwa, meracuni minda & mengelirukan perasaan.
So, mesti kukuhkan iman & taqwa kerana hanya ini yg membezakan kita berada di tahap mana!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

DDrfauziah

sajak je kak
bawak awek pegi kawasan pilihan raya muncung boleh sidai baju.. nak memujuk makan kat pau yik mun..

tuan punya kedai dan keluarganya belum islam lagi takde org nak dakwah

oh N.U.R.N.I said...

Frodo ...

mane de woman's gift ...

same je ...

luka angkara manusia.

oh N.U.R.N.I said...

eh ...lupe lak nak ckp,

brutalsolo - len kali tules base siam ye wak ...
bgus pelbagai bahasa neh :)))
*bukan perli ...keh keh keh

::m!SS edURA hanUM:: said...

ada pe2 mksud ke daripada kata2 itu?

oh N.U.R.N.I said...

opps~

sorry frodo ...misunderstood

future is unpredictable,
kalo tau awal2 ... sumpah x ingin, rite

kering~
hati ini kering ...mati~