apa barang

Apa barang

Saturday, October 23, 2010

Hot Asian Girl ( Dara Kutsumi )




Dara kutsumi ( jepun yang melayu )
bahasa : melayu /banjar /inggris
kerjaya : ketua pemasaran cili booo
bangsa : jepun
agama : islam


Dara :awak nampak macam ada masalah saja G

Aku : bukan masalah sangat pun.... jumpa engkau ni nak pinjam duit la..

Dara : jika bagi rm 15k... boleh kan...G

aku : lebih dari cukup...

Dara : G... aku sudah nak masuk 30... tak de bf... macam mana G

Aku : jangan risau ...aku kan ada

Dara : tengkorak kamu berjambul... mau kena cili aku dengan Mei9 dan Kelly Man.. sirius sikit la G.. suka main main

Aku : engkau ni Dara yang kekadang tu... habiskan masa berkerja...ambik la masa kenal orang sekeliling... bukan kamu tak cantik

Dara : aku cantik ke G ?

aku : macam ikan emas muka engkau

Dara : gampang...!!!!


nota : gadis jepun ini selalu saja menjadi sahabat yang baik... aku selalu pinjam duit dia dan biasanya dara jadi tukang buat kerja buat sebut harga kalau di kampung...
ayah dan emak dara sekarang bising juga sebab dara tak suka ber sosial..
yang selalu di buat, dara selalu membaca Al_quran saja

54 comments:

aleen aiden said...

terernye die memaki lu dalam bahasa melayu...yg best tu,gampang.agagag~~

PinQib said...

i like banjaran... Latest entry di:
Shane, si jutawan Youtube
Kau ni tak up-to-date-larh

adrinaqamarina said...

kte chumil macam ikan emas tak? haha

BonekadalamChermin said...

cis!

bab bace quran tu i like.

HonEyBuNNy said...

bagusnya dara...suka baca Quran....

piewahid said...

kekadang, sahabat yg baik datang tanpa kita jangka. kekadang adalah org yg dulunya kita pandang sebelah mata....

tolong sampaikn pesan kat dia, cakap pakcik melayu bpenyakit kronik dari malaya kem salam sbb bkenan:)

maiyah said...

bukan dia x suka sosial tu agaknya dia membataskan al maklum dunia skrg bgus gak tu

elly said...

Ala comeynya dia...takpe umur 30 takde boyfren....dia akan datang tanpa kita sangka...

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

eeeemmmm boleh tahan gakkk cumelnyeeerrrrr anak dara sapa lah ni....

duhai dara pujaan hati ku....

MOFASAD said...

terbaik

.s.o.f.i.a. said...

kem salam kat si ikan mas ek!!!!

Alan said...

hii jejalan sini..nice entry

echah mashuri said...

haha...cantik cmni xkan solo ag?

JULIET bukan nama sebenar said...

jodoh kena cri,
bulan xkan jatuh ke riba <-- umi ckp

ciK mOt (",) said...

wahhh...akak rasa, kawan ko banyak yang unik2 ni...adehh...
ko orang bumi kan????

therosputih said...

cantik la dia tuh...

nnti cakap kat dia, ramai puji hang cantik...

Mr feckry said...

kem salam gua kat amoi

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hebat...kirim salam kat dia..

kak suka budak jepun..comel2

miya said...

bace quran. criusly ke tu hobi dia? mantap walaweey

ibuintan said...

dara cumel, ko je lah jadi bf dia

suSuEmIMiE said...

walllaaaa...hebat3..

puteri said...

err... gampang tu apa?

♥♥♥ Entry Puteri Terkini:
"Ulama' atau ular dalam semak?"

ainz said...

Amboi2...sume anak dara yg cun2 ko nak kebas,ye..bg la peluang kat org lain, brutal solo..huhu..

cemomoi said...

awek jepun memang comei

puteri said...

ala.. xde orang nak bagitau ke,
apa mksud gmpang tu?

;(

pembaris said...

kawan gua ketika susah adalah seorang lelaki.walaupun kawan2 perepuan gua tau gua susah di KL,tapi kawan lelaki yang offer duit

soffea said...

best tu byk kawan. kawan pon unik2 je. bagus lah rajin bace Quran. boleh ajak u skali. hehe.

kimmy said...

bagus la Dara.Ciri-ciri menantu impian. Bro, blog sudah update! Thanks:)

puteri said...

=)


♥♥♥ Entry Puteri Terkini:
"Isu Festival Fesyen Islam: Suatu Fitnah?"

Myra Arshad (: said...

ahaa. tak tau pulak aku ikan emas comel :D

ikan emas said...

weiiii...

ko mengata aku yer ???


ish ish ish..

nak kena ni..

awak nak kena apa???

Lya Colours said...

uih pandai mencarut
haha

Lana~Bulu said...

nanti sampailah jodohnya tu..

puteri said...
This comment has been removed by the author.
puteri said...

Selamat Pagi!
:)

♥♥♥ Entry Puteri Terkini:
"Isu Festival Fesyen Islam: Suatu Fitnah?"

relevan said...

Boleh pinjam duit?..ini sudah bagus..

teddyuna said...

huhu xleyh blah..

ieQa sWetLuv said...

saya pon x reti bersosial ni, reti ngaji jerk huk3 T_T

six.september =_= said...

kalau aku ada abang

MasZuber said...

sahabat yg macam nie susah nak dapat,

cumanya bila dah dapat, ramai pula yang suka amek kesempatan..

Aya de Luna said...

aku perasan kebelakangan ni byk entry pasal kawan2 perempuan kamu..tolong promote heh?? meh aku kenalkan kat abang2 aku..haha..

noreed said...

bagus dara ni suka baca alquran :)

Aqilah Nur said...

hahahaha. :D

elly said...

Huh ada plak dia ari ni...tak balik ke?

Pencacai Alim said...

hahahahaha

Cik. Bena said...

wah wah. ko promote die lah ni ek. hehehehee~

aideeb said...

kenapa dara xberminat kat ko?

ana said...

uniknyer identiti dara!

Heidi Shafiq said...

ikan emas tak comel ke?

Mak Su said...

maksu suka ikan emas, boleh digadai ;p

triple x malaya said...

tumpang sepinggan..

tia said...

da nk 30?
adoi!
patot da kawen tuh!

Rozita said...

kenapa dara ini masih dara? tkde yg sudi ke jd jodohnya..

Aujinz said...

uwaaaaa..nak kenal gak laa..