apa barang

Apa barang

Friday, October 29, 2010

soalan spm yang bocor ( jawapan untuk sokalan )

SALAM
JAWAPAN AKU BERI DENGAN PENUH KETEKUNAN DAN MEMAKAN MASA SENGGANG AKU..DI HARAP ENGKAU ORANG BERPUAS HATI: soalan


Blogger ciknamr said...

yeay nak tanya byk2 boleh ke?
hahaha. :P
kau ni siapa eyh? kenal aku ke?

aku : tak banyak pun yang ko tanya.. aku brutalsolo dan kamu ciknamar


Blogger JULIET bukan nama sebenar said...

x mau tanya :P

aku : kes merajuk tak habis lagi.. bukan aku taknak pujuk tapi aku suka kamu merajuk comel


Blogger ciknamr said...

apa psl blog ko x ade shout box???

aku : tak tau macam mana nak add



Blogger echah mashuri said...

aku tanya kanu jawap sape?..aku sape?kau?:P

aku : aku brutal kamu ecah ..

Blogger elly said...

malas ar nak tanya

aku : malas kamu tak pernah hilang elly


Blogger adrinaqamarina said...

motif?

heheh
aku : tanya macam doctor yang di lantik oleh sipol bau kari je



Blogger gadisBunga said...

nanti fikir dulu apa nak tanya..

aku : kamu dari dulu asyik ber pk .. tak berubah rubah

Blogger LiNda said...

ooo..
kena tanya ek ?

aku : alamat rumah aku kot

Blogger beruang said...

apa itu tanya?

aku :ernyataan merupakan instruksi yang dituliskan dalam kode program. Pernyataan dapat berupa pernyataan tunggal (satu baris intruksi) atau pernyataan majemuk (lebih dari satu baris instruksi). Misalkan terdapat pernyataan seperti berikut :

A = 5; pernyataan tersebut termasuk pernyataan tunggal

Misalkan terdapat pernyataan sebagai berikut :

For I = 1 To 10 Step 1

Print I
dalam istilah computer

Blogger imanshah said...

spenda kau hari ni warna apa??lulus ke soklan tu

aku : apa punya lelaki tanya tanya soalan bab ni harini pakai tukar tukar satu merah satu hijau... tak de finas

Anonymous Aya de Luna said...

haha..memang sah xde keje..

aku : sapa cakap aku tak de kerja ..sapa nak belanja awek aku makan kalo tak kerja


Blogger ciK mOt (",) said...

ahkak cuma nak tanya...hang dah ada calon ka belum...
ingat nak wat jadi adik ipar...lalala.

aku : aku tidak mengangotai mana mana parti politik calun galas dan batu sapi sudah ada.. adik akak kan lelaki mana boleh

Blogger PinQib said...

napa letak brutal? brutal sngat ker?
solo pun , solo betoi kew?
aku : saya tak letak tulis aje.. brutal tapi manja.. nak kawen ngan saya ke ?


Blogger Ciklinn said...

apa maksud brutalsolo?????? cepat dari aritu nk tanya..
aku : aku tak bermaksud apa apa ... oleh kerana tak berkumpulan jadi solo la


Blogger BonekadalamChermin said...

siapakah nama pemenang more jutaria?

aku: Ahmad Samirin

Blogger puteri said...

tanye ape je?

1- nama betul sape?
2- umo bape?
3- asal mane?
4- nape gne nick ni?
5- tarikh lahir?
6- no fon? (tp tatau apa tjuan brtny)
7 - apa khabar?
8 - byk keje rini?
9 - watpe tuuu???
10 - bape adik bradik?
11 - mknnan kgmnrn?
12 - mnumn kgmaran?
13 - wrna kgmrn?
14 - pakai jam tgn x? klaw pkai, pkai blah mna biasa?
15- pkai spek mata x? kontek lens?
16- penah beli bunga x?
17 - penah beli cincin utk org lain?
18 - darah jnis apa?
19 - hp model apa?
20 - buku / majalah terakhir baca?
21 - movie last tonton?
22 - perlawanan bola sepak terakhir diikuti atau tonton atau amik tahu?
23 - ske main sukan apa?

aku:
1.nama aku tak betul ke kena tanya jpn ni
2. tak sempat kira tapi baru nak masuk 19 dah 7 kelapan tahun cm tu
3. sekinchan
4. tak tau kenapa
5. 4 / 5 tanya tarikah je kan
6. 012 ... 013 dan 016 itu aje aku gun 3line..kamu memng begitu hidup tiada tujuan
7. baik
8. kat surat kabo ada banyak kerja
9. jawap sokalan
10. 8 itu aje yang larat oleh mak dan ayah saya
11dan 12 ..13... yang mak aku masak dan bancuh.. warna warna kehidupan
14.sebelah kanan
15 . rayben bila melihat anak dara lalu
16.tak pernah ..aku tak suka banyak apa free kat bandar alam kambing ni
17. ada ke orang lain lain sama je... pernah dan banyak kali saja perempun kan suka kalo free
18. drah jenis pekat dan cair sama macam darah orang biasa dan raja b+
19.hp saya tak pernah ada model tak mampu saya mengupah seorang model ..
20. ats-Tsiqat
21 the Shawshank Redemption
22. Juventus fc ( old ladies )
23. bola sepak


Blogger luahfikiran said...

SALAM,

ADA SOALAN TAPI TAK MAHU TANYA SEKARANG NI ! NAK TUNGGU DULU ! TUNGGU HINGGA BILA DAH CUKUP 60 ORANG BERTANYA, BARU NAK TANYA ! ITUPUN KALAU MASIH INGAT SOALAN YANG NAK DITANYA ! HARAP2 TAK LUPA !

EH, RISAU PULAK TAKUT LUPA SOALAN YANG NAK DITANYA ! JADI SEMENTARA MASIH INGAT NI, ELOK TANYA SEKARANG ! SOALANNYA BERBUNYI, MENGAPA ANGKA 60 UNTUK JUMLAH SOALAN ?

aku : saja suka suka ...takkan sampai 60 orang bertanya malas nak jawap balik


Blogger Cik. Bena said...

mak aihhhhhhhhh! 60 soalan? banyak tuhhhhhhhhh!

aku : awak ni cik rabun



Blogger sz | m.s.s said...

errmmm byk dah soklan yg ditanya puteri tu...

saya tambah satu je la soklan

"sokong pasukan bola negeri mana?"

aku :Juventus terletak di turin di negeri mana tak tau tapi di negara itali


Blogger alang said...

Aku lapaq la skrang nie. Tak bleh nk pikir dulu. Nanti2 aku tanya k.

aku : jangan makan semut dan kepala ikan alang


Blogger ainz said...

Hurm...

Antara cupcap, mei9 dan gadis2 lain yang ko sebut kat sini,sape yang ko akan pilih sebagai permaisuri dalam hidup ko?

Amik!soalan hot tu..kene jawab..aku xkira..

aku : cupcap dan mei9 tu dah tentu aku cuma sedang yang no 3 sue ke nina kelly man...yang lain aku kawan je


Blogger kakchik@ella said...

bz ke skrg? lama tak nmpak? hehe ..

aku : tak bz pun ..akak dah kaya tak nampak lah saya..he he

Blogger JULIET bukan namaku said...

h0hh ...best solan ainz.

aku : SEDANG FIKIR N0 4 LAK


Myra Arshad (: said...

ko rasa final bola nanti sapa menang, kelantan ke n9 ?

ko rasa patut ke aku tanya banyak2 ? ko je la tanya aku! hakhak.

tak rasa pun. kelantan sebab main kasar.. n9 tak boleh pg sebab asyik pikir pasal rita dan kuda tua
ikut ko la... err ko dah kawen belum


Blogger kak wan said...

Asal kampong mana yek..
Awak ni brutal ke rasanya tak brutal mana pon....
Sorry....
aku : mana pulak kampung..bandar sekinchan... ya saya brutal dan tak boleh di rasa ..tak buat salah pun

Blogger DDrfauziah said...

Aslmkm.
:) Bertanya kabar jer ler!

aku : baik umi..saya sihat

pembaris said...
tanya sama itu hud hud lang masi lang kui masi kui
aku: Shénme ?
tanya sama itu hud hud lang masi lang kui masi kui
29.10.10


PeNaRi LaUt said...
Siapakah nama YDP TYT Sabah ke-2? bagaimana dilantik?
Knapa tahun kelahiran nabi diberi nama tahun Gajah??
Aku : 1 Ahmad Raffae Pengiran Othman bila yang pertama sudah tiada
2. abrahah membawa ngkatan tentera berajah pada tahun itu menerang mekah

TUKANG KATA said...
kau dah kahwen?
Aku : setakat ini belum lagi
kakcik said...
Tak tahu nak tanya apa...

tapi.. b.r.u.t.a.l.s.o.l.o ni orang bukan beruang, kan?

kenapa ada titik2 kat nama tu.. susahlah nak taip...:)
Aku : brutalsolo itu seorang bloger senget..kenapa ada titik2 sebab saya selalu tertinggal huruf bila eja



sahromnasrudin said...
Kelantan ke NS???
Aku : Selangor hee… Sembilan negeri lawan satu agak agak

soklan pakcik ialah....

apa soklan yang patut pakcik tanya pada tuan tanah kedaun keladi nih??....
aku : bila agaknya nak kemekah … duit manyak pun tak guna
Anonymous said...
ini softlan untuk brutalsolo....
bersilalah jawab YA atau tidak.

1.name kau ZAINAL ILMI BIN SALEHUDDIN
2.7 beradik tolak 1 kerana meninggal
3.kau tinggal kat putra heights
4.mak kau kerja kat kantin sekolah
5.kau bercita-cita nak kahwin lagi satu
utk kali ketiga
6.cup tu bini no 1 dan mei99 bini no 2
7.kerja sendiri dlmn bidang IT
9.kuat raba orang
10.masa sekolah dulu kau banyak pindah sekolah.

NOTE.KALAU SEMUA BETUL JAWAB AKU TAHU KAU SIAPA.
Aku.
1 nama aku la tu
2 salah 8 tolak 1
3. betul
4. betul..sekarang mengurus aku dah penat suruh berenti
5. aku belum kawen lagi.. yang pasti memang akan dua tak tau mana yang dulu..
Sebagai lelaki aku memang menanam cita cita berkahwin 4 bukan 3
6. belum tau mana satu yang jadi pertama .. aku akan kawen dengan mereka
7. macam macam aku kerja .. yang tu kira betul
9. kalau di berikesempatan aku tak menolak
10. 2 2 asrama .. sains Selangor.. mrsm.. dan dua sekolah biasa
Nota : sapa kah encik gaban ini

zimironamia said...
org mana nih yerk...?
i dah follow...
aku : bumi, asia, Malaysia

Nerzhul said...
malu bertanya sesat jalan. ini bukan soklan.
Aku : bidalan ke perumpamaan itu
alien said...
okeh, ni soalan yg dari orng yg ke 60..
enam puluh tau..
iye..

soalannya
napa nick ko brutalsolo?
brutal sorang2 tak best la
ko tgk geng mafia, yakuza.. semo xsolo
hehe
aku : aku lebih jujur dari semua itu dan aku lebih berani
aku gentleman punya




noblog said...
anon dia tak akan jawab yang takde nama dan takde blog. kenapa?
Aku : dia orang tak berani dan tak gentalman..tapi aku memutuskan jawab jugak

eiffel said...
anon ats ni tnya dgn sgt konpiden!!!
Aku : 90% banyak yg betul
Mr feckry said...
lu dah buat sembahyang tobat?
Aku : selalu sembanyang sunat 2 rakaat dan beristifar saja..nice

beautiful_rose said...
ini soalan serius.....

1.adakah dinasour itu benar2 wujud?kalau wujud,mana buktinya?

2.bila waktu paling afdal untuk membuat blogwalking?

3.lelaki lebih sayangkan isteri atau anak?
Aku:
1 .tak wujud pun hanya propaganda barat untuk keuntungan industry filam dan pelancongan saja
2. bila engkau sedang malas masak nasik ,atau malas melayan laki kamu
3. anak sebab bini boleh carik lain..vcarik uyg baru muda bergetah




maisyara Pot! Pot! said...
ko tgk. ada anon tny berkenaan dengan anon juga tu. so, ko nak jawab ke tak? ha... xD



* ni pun satu soalan juga k? :P
aku : aku jawab juga


d_tieah said...

Aku nak tanya ni..
Ko belum kahwin kan?
Pasti..
So nak tanya kenapa lelaki suka lelaki..
[Giler kentang soklan aku..]
Aku: belum
lelaki yang suka lelaki ada masalah dari segi kepercayaan pada diri.. dan mereka bukan termaksuk dikalangan umat nabi muhammad





nota : aku jawab sebab sayangkan korang aku menjawab dengan penuh kejujuran dan keiklasan
apa yang aku jawab itu yang aku tau dan pandangan aku sendiri

39 comments:

alien said...

ngarut je kau ni

Rowena Chasez said...

oooo panjang tol entry nie..
aku xtau nak baca dri mana..
huhuuu~

elly said...

Huh...

Kazaztan Team said...

semua soalan2 tu di jawan jujur kah...

PinQib said...

eh tetibe tanye sy lak.. em..
da kawen da lar. hehehe

adrinaqamarina said...

tak dapat baca sume sebab screen probs la.

tapi nampak nama adrinaqamarina di situ.

mestilah kena belatih tanya macam doktor kan? heheh

echah mashuri said...

aku xpuas hati jawapan yang kau bagi!grrr

Aya de Luna said...

rasanya xsampai 60 blogger yg bertanya..dan anda jawab juga soalan dari anonymous walopun cakap xnak jawab..sbg anon yg separa anon aku pun terharu..

apa pun terima kasih kerana menjawab semua soalan..

ciK mOt (",) said...

arghhh tak puas hati
ngan jawapan yg diberi...
adik aku seme pompuan la...bila masa datang lelaki plak ni...aihhh

Lya Colours said...

hoih panjang betul entry ni
imaginasi panjanggg

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

eik..mana namaku...


aku nie memang susah nak soal orang ker?????garu kepala lagi..

ckLah@xiiinam said...

Banyak kebocorannya ni...

:D

TUKANG KATA said...

zainal ilmi.Saya dah tahu nama betul anda.

:)

azieazah said...

Terus tak jadi nak tanya, nanti soalan kita dia copy paste lak..hahahahaha

ciknamr said...

cisss x tahu rupanya..
mmg la x byk aku tau psl ko.. tuh psl aku tanya ko siapa ko..hahahha :P

ibuintan said...

makin penuh uban ibu camni, makin tanya makin tak paham.. lantak ko la brutal... janji epi

Nerzhul said...

bukan soklan po ko jawab. cayala bro! hahaha

Faarihin said...

alahai... terlepas nak tanya soalan macam2.. hahaha..

Aujinz said...

otak suci gua tak leh nak terjemahkan jawapan soklan..

puteri said...

sekinchan kat mana?
penah gi umah kawan kat sana
:)


♥♥♥ Entry Puteri Terkini:
"Kisah si Monyet"

puteri said...
This comment has been removed by the author.
puteri said...

terima kasih jawab soalan2
:)


♥♥♥ Entry Puteri Terkini:
"Kisah si Monyet"

Mak Su said...

bila bukak soklan?

ijad said...

panjang citernya...

luahfikiran said...

SALAM,
TERIMA KASIH KERANA TAK TUNGGU SAMPAI 60 SOALAN BARU NAK JAWAB !

miya said...

asal rajen sgt ni? makkk aih

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...

woooooo brutal betul lahhhhh entry ko kali ni berjela-jela panjangnyerrrr



adooiiiiiii soalan aku apasal ko tetiba jadi amat terlampau rajin ni ......

tak mau tunggu soalan yang ke 60 tuuuuuu

ainz said...

wallawehhh...nak kawen byk rupenye budak nih..kalau mmpu xpe..gudluck.. :p

HonEyBuNNy said...

xterlepas jugak untk bertanya...heheh

Cik. Bena said...

mak aihhh. aku dapat rabun terus? HAHAHAHA

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
Sila Lawat Kami kembali
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

Soalan seterusnyerrrr sapa plak nak jawab karang..... adoiiiii bepinau mata den. jang oiiii

LotsOfLove-Pearls said...

ALOHA...
thanks ke blog CaLL iT JOURNEY..

*rajin sungguh menjawab soalan. terbaek..

happy monday..

FyZa said...

haha pening eden baca..

rymamarky said...

TL:DR
hehe.. jangan marehhhh

semut sesat said...

lama xsinggah sini..happening betul..salam ziarah brutal.moge sihat2 aja kamu:)

gadisBunga said...

kite tak tanya pun dia jawab? mmg terbaiklah lah brutal ni

d_tieah said...

Yeah..
Aku berjaya menjadi penanya terakhir ko..

asilahkassim said...

haish, pening baca entri ni.
haha

ko orang sekinchan ye?
ok sekampung

| TriAngleSite | said...

sekinchan...
&
sy rasa smakin kenal awak....hihii