apa barang

Apa barang

Sunday, October 16, 2011

Tuition untuk spm untuk anak dara tengah naik

kawan gua yang selalu buat kelas tuition utuk bebudak  spm ,terberanak bulan ni ..kalau ikut kata laki dia cakap yang bungsu ... macam tahun tahun lepas.. masuk 7..tak apalah anak banyak nabi suka

Setelah dipaksa , akhirnya gua bersetuju  menganti tuition ,kerana alasan beliau kuat ..katanya bebudak dah dekat spm

yang jadi masalah nya bila anak dara umur 17 pangil gua abang.  ..ada dalam  15 orang  anak dara pangil gua abang..patuh ke gua yang umur 30 ni mengaku 25. dan bagi tau masih bujang 1

26 comments:

Adam Mikhail said...

tak salah kalau menipu untuk kejayaan SPM mereka.

luahfikiran said...

SALAM,
PANDUAN KITA IALAH APA YG KITA NAK BUAT HENDAKLAH TIDAK MENYALAHI AJARAN AGAMA KITA. MACAM LF NI,USIA DAH SENJA, KALAU BUDAK2 17 TH TU NAK PANGGIL "ABANG" MEMANG SAH TAK SESUAI. SELAMAT MEMBANTU, CIKGU

JIJI YU said...

hahaha...rasa2nya sbgai dorongan ok je..

senyumSOYA said...

fuyyooo..abg tu...kih3~ menipu sunat kot...heheh


p/s : konpem betul2 bersadia nak kawen nanti cucu try konpes ya... x nak la brani konpes sbb nak kapel dulu.. ye dak atok? ^^

Cik Ina Do Do Cheng said...

25 kenapa tak ngaku 20an , barulah vogue. hua hua ko jangan nak mengatal kang cik ina debik .

Waqheh said...

kalo gua ngaku 30 gak. kena jujur dlm hal ni. tapi pasang niat la...haha

MOH KEMBARA said...

Salam Yob B,

Laaaayyyyyaaannnnzzz...bagi semamngat kat derang!

ch000tz axoera said...

ok jaaaaa kot :D

Puteri Iqa Izyan said...

hamboi. kemain bebudak tu. huhu...

sharamli said...

Budak-budak zaman sekarang kan semua nak dipanggil abang

cikpia said...

demi kejayaan derang, ko redho jer la..... ngaku jer la muda..... ha ha ha haktuih!

delarocha said...

errr..patut patut... kouta ada lagi kan... ahakss

Prince Halilintar said...

ckp je bujang..usia xpenting hati mesti baik..haha

DuniakuAbstrak said...
This comment has been removed by the author.
DuniakuAbstrak said...

pergh awet muda kau ni bro..kasi chance kat anak-anak dara tu bagi diorang semangat berkobar-kobar nak belajar..

lepas spm buat la pengakuan..haha

ayunda maajis said...

bro..br panggil abang ko dh cair..huhu..

Lady Windsor said...

Bro..layan jer..ala budak2 tu tengah shiok nak belajar...karang kalau depa sentap..lu juga susah...

Bidadari Syurga said...
This comment has been removed by the author.
Bidadari Syurga said...

lagi salah... bila exam mereka dah hampir dekat... mereka melihat kamu-bersama dia-dia-dia... hancur hati woooo...

p/s: tak patut tak boleh... haish... ini 'abang' byk gatal wooo... sian anak dara ber 15 tu...

ghost writer said...

lu lagi tak patut kalau lu ngaku lu umur 30.patut lu kekalkan umur 25 tuh.

kueh bakar said...

brutal tak solo.

ko memang p ramli. tapi budak skrg advance.hati-hati. ha ha.

Cikli said...

bro, jgn nak menambichik dgn budak2 yang baru nak masuk u, tu. nanti masuk sekolah harapan pulak.

cek chun said...

agak patut aku rasa

HEROICzero said...

masih bujang 1 ~~! ha ha ha awesome dude .

Rozuan Ismail said...

amboi,menggatal nampak.peluang depan mata.apa salahnya

Nerzhul said...

30 muda lagi bro. gua ingat lu bujang 2 rupenye 1. akakaka