apa barang

Apa barang

Thursday, November 17, 2011

Memiskinkan jiwa orang kebanyakan

RM 100 untuk pelajar

20 comments:

Wadi AR said...

boleh belanje sakan

ayunda maajis said...

Memiskan tu ape?

gadisBunga said...

sok boleh abis~

Bidadari Syurga said...

memis tu apa awak...?

imah said...

simpan buat kawen..

Hantu Kak Limah said...

cikgu x dpt pun......holla..

Bidadari Syurga said...

apaaaaaaaaaaaaaa? memiskinkan ke? penat tau kita google kat tenet... :(

delarocha said...

Alhamdulillah

Chik Att said...

boleh dapat 2 pasang baju dan 2 pasang kasut yang tiada brand tapi boleh dipakai sampai reput .. ......

Mieza vs Rory said...

hi..ok boi!

eLL said...

alau 10 orang anak?

Mr feckry said...

ikhlas tu kat celh longkang dah sekang ni

Cik Ina Do Do Cheng said...

tahun ni je dapat.kah kah kah,cik ina dapat RM100 je, yang lain dah lepas.

Cikli said...

masa gua student dulu takde orang bagi.

sehasta mungkin said...

erk....dah habis.

Terima kasih buat pembayar2 cukai. Tahun depan bayar lebih sikit nanti dapat lebih......Kalau ada lah.

Latifah said...

penganggur tak dapat pun~~~ kahkahkah

sahromnasrudin said...

bersyukur lah..Allah SWT bukakan pintu rezeki...

kueh bakar said...

54 tahun merdeka baru 1st time bagi..500 juta abis.tak kira kaya atau miskin semua sama.adoi.

duit minyak trg belum bagi2.

ini tak adil.

bagi kat parents. tak sampai seminggu dah habis.apa reaksi diorang?

bagilah lagi.
bagilah lagi.

cemomoi said...

malu nak bagi kat mak bapak bagi kat anak, tapi mak bapak yang kena amik

Azizi said...

bli jiwa time2 ni la