apa barang

Apa barang

Sunday, February 12, 2012

Nak Kawin lebih dari satu kawin la..

kasih dan sayang ni sesuatu yang tidak kehabisan.. orang perempuan jangan risau..jadi bagi aje laki korang kawin lagi satu
hari hari ikan pari jemu jugak nak juga rasa ikan sembilang

25 comments:

cumel~* said...

jgnlah jemu2 awk..sian si ikan pari..=)

Marina Monroe said...

Salam,

Dah rase ikan pari dan ikan sembilang, tak nak rase belut ker?..hehehehe

KuNanGKuNanG said...

baik2 kene tusuk dek ekor pari yg berbisa...haha

msfit said...

kawin ramai semata-mata ingin diversity, jemu, perempuan mana yang boleh terima kekata begini. merendahkan.

gadisBunga said...

eh. jgn tak tau. ikan pari pun kalau masak lain2 hari2 sedap tau!

Chik Att said...

sekali kena libas dengan pari ... terus kojoll ....

blog-tips-kurus said...

poligami-untuk yg benar2 mampu je.. ;)

ahsfantasy24 said...

pari tak pai,
kalau nak kahwinlagi,
kena tengok banyak sisi :)

senyumSOYA said...

amboih2~ hehehe`

lieynanilaz said...

ikan pari dan ikan sembilang sama2 ada bisa..hati2...

Alif Amin Othman said...

amboi. Power betul lu punya bahasa. Ikan Pari. kekekeke

Wadi AR said...

dan dan je nk kawin lg satu

imah said...

kalo gitu bagi la kami emas dan intan berlian hari hari

azieazah said...

Setuju. Sokong. Orang lelaki ni jangan dihalang dilarang kalu bab nak kahwin lagi ni. Kasi jer. Lebih mudah begitu dari dok bergaduh berperang..

Emira Darmia said...

makan hati la nnt...kalau rela tapi x ikhlas mcm mana??

c'axoera ヅ said...

kalau mampu zahiriah dan batiniahhh okay jer kot :)

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Brutal Tak Solo,

Tak tanya ikan pari tu dia tak jemu dgn pasangan dia?

Cikli said...

belangkas tak jemu ikut pasangannya kehulu kehilir

atie said...

ikan pari ada satu sengatnya tapi ikan sembilang ada 2 sengatnya larat ke nak kena sengat dik ikan sembilang yg banyak senggat..... he..he... kalau rasa banyak ilmu didada dan boleh bagi penawar dek senggat2 tu alhamdulilah.... silakanlah rasa kedua2 nya..

kueh bakar said...

kalo kena sengat ikan pari..kena sengat ikan sembilang...carik flowerhorn pulak..glupp

Bidadari Syurga said...

memacam...

ayunda maajis said...

aku xleh trime ayat nih!

Mieza vs Rory said...

ikan pirana nk rse x?

makcikkantin said...

Eh eh eh brutal tak solo ni.... Ingat ikan pari tu tak jemu hari hari ngadap ikan buntal?

blog-tips-kurus said...

hari ni makan ikan kembong goreng bersalut tepung.. :)