apa barang

Apa barang

Friday, September 7, 2012

gambo di gantung tak buleh ,di pijak tengok dulu gambo apa

pagi -pagi lagi ,wak kimi angin

" sapa gantung gambo JLO kat jamban ni" marah Wak kimi

" udin -udin pak " saut kumang di bawah rumah tepi reban ayam

" haram haram, gantong gambo JLO kat jamban " Kata wak kimi sambil tanggal dan pijak gambo JLO


nota : raya lagi ke kome?



10 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Brutal,
Selamat Hari Syawal!
Gambor lembu boleh?

:: Mrs.Eady :: said...

erkss...

Eye_nee said...

kalau gantung gambar lembu kat dapur boleh tak bro...

Lady Windsor said...

bro aku sker gantung gambo 'balak' kat dapur..sambil masak sambil main mata...hehehe

Mr feckry said...

keno tangkap baru tau

Cikli said...

bahaya tu gu

Nur Misnan said...

alamak.. tak dapat gambar JLO gambar ZZ pun ok.. sama gituh...

ch000tz axoera ヅ said...

hahahahahahah =) apakah msgnyer?

senyumSOYA said...

ohohoho..kna gantung gmbaq bunga la cmni..hahahahah~

karl said...

lama tak update bro. ini macam symptom takut bini ni. haha