apa barang

Apa barang

Monday, October 29, 2012

Jiran baik dan bagus pun gua pindah rumah

kata nak pindah rumah ... tanya pak imam sambil hirup sup lembu korban

aaa...yaa .... sahut gua sambil  menghirup sumsum tulang lembu jugak

kenapa ..nak pindah  ...sini kan baik baik saja ... tanya pak imam surau lagi

nak bagi rumah dekat dengan tempat kerja bini  ..tipu gua pada pak imam




Nota : bini -bini gua yang mintak pindah rumah sebab janda sebelah rumah selalu tegur gua ...gua tegur la balik..
sebelah rumah pulak  rumah  bujang perempun yang selalu termasak lebih lauk ,dan bagi pada gua dah dia bagi lauk pauk takan gua  balas bekas kosong je...itu pun mau cemburu ke



9 comments:

therosputih said...

haha, betul2...kalau gitu, pindahlah, dekat sket dengan tempat kerja bini-bini...kan kan kan...

Lady Windsor said...

depan rumah lu pulak sapa bro? pompuan gak ker? untung dok berjiran dengan pompuan kan...tapi gua setuju dengan bini-bini lu...hik!

zarifahmr said...

bini bini? WOWWW

4feet8 said...

nak berjiran dgn kaula..kehkehkeh..

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Brutal,
senangkan bini-bini tu dapat pahala!

Cikli said...

Kalau gua pon gua pindah jugak.

the malay male said...

Ko nk pindah? Boleh aku sewa umah ko tu? Huhu

Nerzhul said...

hidup dikelilingi perempuan...pehhh

Bidadari Syurga said...

adoilah hai.. mcm2...