apa barang

Apa barang

Tuesday, August 20, 2013

memujuk bini merajuk

" saya masakan nasi goreng ,untuk awak mau "? tanya gua kepada bini

"saya dah makan kueh tadi" ... katanya perlahan

"kalau awak mau ,saya boleh masak nasi goreng sambil berbogel ". kata gua dengan yakin









nota : kalau tak lepas pujuk ... nak balik rumah bini tua pun tak boleh ,memang giliran yang merajuk

7 comments:

erma fatiha Muhammad said...

brutal tahap juta

Waqheh said...

jaga skit nanti kena minyak panas tak ke naya...lagi merajuk la

cikpia said...

seksi jugak ko punya pujukan.... haha..... tapi tak lalu aku nak imagine......

Bidadari Syurga said...

usaha tu x jadilah kiranya ni kan? huhuhu... selamt hari raya bro... maaf andai ada silap sepnjg saya 'membebel' di sini.

ps: gua cdgkn lu bgi link entry ni bgi lalink lu baca bro... mesti dia terharu... lu usaha tu! keh keh keh...

Wanie-san said...

hari-hari bini mengajuk la cam gini..:D

Rose Azadir said...

Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

alang said...

Haha. Bini klau merajuk, pedih nk tahan telinga dengar ayat sindiran. haha.