apa barang

Apa barang

Wednesday, January 20, 2010

gila sms

Aku sedang gila sms, yang jadi mangsa FA.bayangkan kalau dia boring dengan sms aku tahap pra sekolah.aku masih tak berani nak sms orang lain( kalau ada) aku bukan suka sangat sms ni ..biasanya telefon atau jumpa..

kepada Mei (9) kerana sudi meminjamkan nama di sim aku ni.. belanja makan dengan bunga je upahnya ( bunga majlis dearah sabak berenam)... aku tak tau sapa cuba mengurat sapa .. tapi apa apa pun ko cantik juga hari tu...

3 comments:

cik EPAL said...

3g je senang :D

oh daNia said...

post la gamba wak ..nak tgk jugak kecantikan itu :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kecantikan yang ter perangkap di mata ku
sukar untuk berkongsi...