apa barang

Apa barang

Tuesday, January 12, 2010

mak maafkan aku ya

mak maafkan aku tak mampu menjadi seperti dia
tapi aku masih anak mak
di hujung minggu aku masih pulang
di jemput malam aku masih menelefon mak

mak kerja kerajaan itu memang bagus
tapi jiwa anak mu ini tidak mahu yang itu yang ini
inilah anak mak
hidupnya ingin memberi kerja pada orang
ingin berkongsi daki dunia bersama orang

mak dulupun mak kerja sendiri
jabatan kebajikan pun tidak menolong
tapi anak mak semuanya besar
mak pada kami hebat
mak pada kami ibu sejati

mak ayah pergi di jemput tuhan
kenapa mak tidak kahwin lagi
mak sayangkan kami

mak doakan aku ya
mak aku masih macam dulu
mak takada aku takut
mak takada aku risau
aku nakal , tapi masih anak mak

6 comments:

Anonymous said...

single mother?
same here ...
my mum ...my idol

tabah kan dorg??

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

mmmm

Anonymous said...

huhh~

xpenah org tya "nak numbe fon ke?"

org ckp "this is my card", penah la jugak ...

ahaha ...

btw ...nak bg ke??

muehehehe ...

kulupSakah said...

best!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

alamak kulup sakah ..thk thk

Latifah said...

tetiba jadi sayu...
arghhh baca entri pasal mak @ ayah selalu buat aku nangis... =(

p/s: really miss my mom...