apa barang

Apa barang

Thursday, February 11, 2010

aku sering di persalahkan

7.2.10
"semalam 9 nampak awak dengan kelly man " mei 9
"kenapa tak tegur"mulut ku bergumpal sagun kelapa..
" ingatkan awak buat tak perasan" mei 9
"tak perasan pun .kalau perasan mesti ajak minum sekali .. " aku
"kelly mau apa" mei 9 ... " itu kena tanaya dia" aku
"selalu macam ni kan " mei9
" apa boleh buat " aku
''duit dah habis ni apa kata 9 bayar ?'' aku
"melariakn diri lagi " mei9 ke kuanter membayar segala yang dimakan.

8.2.10
" sanggup cuti.. tak bg tau 9.Ni mesti nak jumpa kelly " mei9
'' bila pulak.. kan dah cakap banyak kerja kena buat .tu yang lama kat kg ni" aku
'' kenapa tak bg tau cuti" mei9
'' sejak bila kena buat lapuran bila nak cuti'' aku
mei9 tarik muka 14... aku cuma senyum .. sambil memandang padi yang sudah di potong
'' err singgah masjid taman ria , nak zohor "aku
'' balik site c la , ajar orang sekali"mei9
'' kita singgah masjid dulu... mie ikut je orang perempuan yang sembahyang di masjid'' aku
"ikut memang boleh , tiru memang boleh .. tapi 9 tak faham la .. 9 nak tau apa yang di baca" mei9
" dah masuk dua tahun islam , belajar tak kan tak tau'' aku
" sapa yang ada .. harapkan awak.. memang la tahu baca.. tapi 9 nak ada orang yang tunjuk dan ajar" mei 9
kereta berhenti depan masjid..



* aku lagi yang kena.. *



No comments: