apa barang

Apa barang

Friday, March 12, 2010

goods and services tax (GST) mampus

mana pergi bijak pandai ..... turun la keceruk ceruk kampung terangkan apa dia GST
GST buruk untuk kita semua
yang buat GST ni tak kena cukai pun...

yang di bandar tak ada masalah nak memahami GST ni

yang di kampung takde sapa nak buat penerangan

turun la budak budak U

turun la mamat mamat phd







**************************** ia akan jadi punca kita susut pendapatan mana otak kita************

10 comments:

Wanita Itu said...

GST - yang te tahu guru sandaran terlatih ajer. huhu.. mmg diorang kena turun terangkan kan kan kan..

Mr feckry said...

meh gua terangkan.GST ni maknenya goverment suke tekan. Tak ada otak la dorang ni. Nak isap darah rakyat je

Frodo Baggins said...

hohohohohoho GST ~~

mamai said...

gst satu prjek memiskinkan rakyaat atas dasar kapitalis mesti untung.....agak2 berapa income orang kampung kalau yang kat bandar sendiri miskin

'ainrahimin said...

ain pun ingat gst tu guru sandaran terlatih...

hmmm...sape nak explain gst y sebenar2nya dlm entry nih merujuk pada apa?sape2?

embun d tengah malam said...

marah betul ko

rin~eirie de' sEcond said...

GST??
kesian org kg cam sy x tau apa2..ehehe

||alis|| said...

lagi teringat orang2 kat BERSAMAMU.. hmm...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-Wanita Itu-
eeeeeeeeeeeeee
-Mr feckry-
thk
-Frodo Baggins-
.....ooooo....
-mamai -
yep yes
-'ainrahimin -
googel dan yahoo sudi membantu

-embun d tengah malam -
ada la sikit

-rin~eirie de' sEcond-
googel dan yahoo sudi membantu

-||alis|| -
memalukan sungguh kan

pembuang sampah said...

macam dalam cerita hikayat..