apa barang

Apa barang

Monday, March 15, 2010

Akmal Haris sedang belajar

Akmal Haris Bin Suib ... 3tahun 4 bulan

petang sabtu 13.03.10

aku membawa anak saudara ( baca :anak kepada adik perempuan aku) bergi ke tesco yang berhampiran dengan rumahnya di kota damansara

Akmal Haris : uda jalan la cepat sikit KEMAL penat la
Aku : kan kaki uda sakit , kita jalan lambat nanti selamat
Akmal Haris : jangan uda, nanti kena langar kereta .lambat lambat nanti
Aku : kenapa pulak ?
Akmal Haris : atuk Rosli kena langgar kereta sebab jalan lambat macam uda
Aku : sapa kata
Akmal Haris : acik intan cakap macam itu ( baca : intan anak kepada rosli )
Aku : balik nanti kita naik teksi ya ?
Akmal Haris : kita naik teksi yang baik ye uda ? taknak yang jahat..
aku : ada teksi baik dengan teksi jahat ?
Akmal Haris : ari tu jalan jalan pergi giant , acik ijah kata pacik teksi jahat,pak cik teksi pegang
acik ijah ( penjaga anak sudara aku adik beradik )


*** aku kena tanya adik aku , lepastu tanya kepada roslizah apa yang belaku *

10 comments:

HoneyBUZZin said...

Erkkk....

embun d tengah malam said...

tak paham ni

annadzirah said...

nak tanya apa?.
erk.

Mr feckry said...

wah dreber taxi ni main pegang2..

White Dove said...

comel je dia sebut nama dia kemal..

INTAN RH said...

bdk2 cpt save apa yg dia dgr n nampak..

:)

Frodo Baggins said...

kene raba ke?
cilakak nak kene sepak reramai!!!!

perghhh, otak fresh giler bebudak!


>>___<<

aku said...

dok umah lg selamat..

'ainrahimin said...

betapa bahayanya bila perempuan bersendirian...

kulupSakah said...

selamatkan malaysia