apa barang

Apa barang

Friday, April 16, 2010

keputusan kabinet dapur ,Negara Pasir Dua Butir di sokong oleh mufti

Negara Pasir Dua Butir

para kabinet dapur ( ahli ahli Parlimen pasir Dua Butir ) telah bersetuju dalam beberapa pekara dan telah di sokong para agamawan yang jenis jaga perut .

1.majlis antara agama tukar kepada majlis antara bangsa
2. Rasuah kepada politik wang ( politik wang tidak haram cuma salah )
3. berpendapat memberi projek pada masa pilihanraya tidak salah
4. judi tidak haram asal mendapat kebenaran dari kera .. jaan
5. boleh berdoa di majlis yang membuka aurat ( untuk vip, artis dan pengikut )
6. mahkamah syriah bagi Negara Pasir dua butir hanya untuk pelancong
7. babi lebih haram dari rasuah dan riba
8. rasuah dan riba pekara tidak boleh dielak ( bagi pasir dua butir )


aku : boleh saya tanya pada tok mufti pasal hukum hakam di atas?

mufti Pasir Dua Butir : saya hanya jaga pasal hukum darah haid saja .. maaf la.




Nota :* pada tokoh -tokoh agama ,para pemimpin ,individu dan pertubuhan yang ikhlas
berjung untuk agama Allah dan Rasul_nya .. doa aku setiasa bersama

5 comments:

sister_gem said...

Itu dinamakan pemimpin yang GATE'

Mr feckry said...

gua sokong pemimpin yang berjuang untuk islam dan memimpin dengan gaya hidup sebenar.

embun d tengah malam said...

umat islam sentiasa boleh..teruskan berjuang

rin~eirie de' sEcond said...

ehee...mcm2 pemimpin agamawan ilmuan skg ni..

CekWa said...

salam tq ziarah..