apa barang

Apa barang

Monday, May 3, 2010

lawak paling lucu dan ketawa guling guling saya pernah dengar ( G.S.T )

berkatala batang tubuh kepada yang memilih dan kepada tak memilih

GST tidak bebankan rakyat di sini

dan berkata juga yang ini disini


ini la baru pertama kali dengar cukai tak membebankan

ingat sedekah ke?

kalau sedekah aku percaya menambah berakah

lawak kalah yasin ( baca : aku kayo ) kalah juara juara raja lawak



nota : terimakasih orang ulu selangor

13 comments:

oh N.U.R.N.I said...

kol :
hello awak ...anta saya kat airport senin nnt ...okeh

oh N.U.R.N.I said...

senin depan wak ...
1 tiket je,
awak nak anta je kan ..bkn nak ikut balik kannnnn

oh N.U.R.N.I said...

ha.ha.

kelantan belah kb ...
9jam dr KL ...

pnah ke sampai kb??

Mak Su said...

gst - gua sangat tensen ;)

HonEyBuNNy said...

erm...mcm2 a..yala...konon la xmembebenkn..uhuh

~kuyam~ said...

sy krg phm
ini lwk politik mgkin?
heee

patungcendana said...

sudah update....:-P

ps...tak sia2 kau kutuk aku...hehe

DDrfauziah said...

Aslkm.
Hakskahkah ... guling sampai mati pun dia tdk peduli!
Apa pula perasaan si Panivel & Ezam jd senator?

Berd said...

haah betol. makwe tadi siot punya seksi!

embun d tengah malam said...

lawak kalah raja lawak

Nerzhul said...

begitula berkhidmat untuk negara agaknye.

Idalara said...

mng sah lucu laawak habis...

hg_kasturi said...

Khusus Utk dungu dn bebal shj.:
Hanya Malaysia dn Brunei belum ada GST setakat ini.Negara lain dh berpuluh2 tahun melaksanakan GST cuma saperti yg saya katakan tadi .. hanya yang dungu dn bebal tidak tahu akan ujudnya GST ini .. kerana apa ?.. kerana mereka ini sekolah tak tinggi.. tak tahu hal2 ekonomi serantau atau dunia sejagat.
Sebab apa jadi begini ???
Kerana .. ada segelintir orang2 melayu khususnya(bukan semua...) .. semua nak Free .. semua nk murah .. semua nak subsidi .. Bila jadi begini .. maka segelintir orang2 melayu jadi malas .. tak mahu susah sikit nak hidup nk .. survive mcm orang2 Cina.
Kerana apa segelintir org2 melayu tak nak survive ???
Sbb nya mereka ini .. kalau nk berjalan pun nak kena pakai tongkat.. Nak makan pun .. nak kena suap .. Ini lah bahananya kalau jadi masyarakat subsidi...Saya jgak org melayu tapi minda kita kena sealiran dengan arus kemajuan dunia ..
kita patut brsyukur kerana .. GST ini tidak merangkumi barang2 kawalan saperti keperluan makanan yang dilindungi oleh kenaikan harga.