apa barang

Apa barang

Friday, April 30, 2010

Koc Komuter khusus untuk wanita

brutalsolo : apa pandangan saudari tentang koc khas untuk wanita ... ? sini

nabila natasa arora errin romantika akustika : satu langkah yang bagus ,ini akan mengurangkan kes buang bayi...

brutalsolo : ???????







nota : koc warna merah jambu meleleh mat bangla

9 comments:

Nerzhul said...

ade orang berzina dalam tren ke nabila natasa arora errin romantika akustika?

oh N.U.R.N.I said...

name ...
binti ape tu?

HoneyBUZZin said...

Errkk....

HonEyBuNNy said...

erm....napa merah jmbu??haha

aku said...

apa punya nama daa..

tok kadi pun nangis nak nikahkan dia..
tih tih tih

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-aku-
tok kadi mazhab islam hadari tak hal punya

oh N.U.R.N.I said...

ohdania ... die wit her broken heart ...
ahahahaha

mamai said...

kalau seapruh perempuan nak naik koc mana

Anonymous said...

betulla 2 pe yg die ckp...
mencegah lebih baik dr mengubati...
atleast lelaki dan perempuan xduk sekali..
dah kurang rangsangan die kat c2...
--ade orang berzina dalam tren ke nabila natasa arora errin romantika akustika?--
aku rase komen ni lg pelik?????????