apa barang

Apa barang

Sunday, July 18, 2010

MahaKarya ... dijamin barang taknaik

1.


2.



3.


nota : cerita asal the karate kid ( 1984 ) kena copy sikit dengan bujang selamat . lepas tu certa bujang selamat (1985 ) kena copy sikit the karate kid (2010 )


nota : sila pakai ranting ,seludang dan tempurung untuk masak
jalan kaki dan guna basikal
banyakan minum air kosong dan sila makan yang pedas pedas saja jangan guna gula
jangan berbelanja

bodoh.....bangang ...sial....cilakak..........

15 comments:

Mimie.Candy Cane said...

tang nota kaki tu aku dah terkerut dahi sikit.bace dua kali baru faham.penyelarasan harga tu eh..rilek2..

karate kids 2010 best...jaden smith sooo cute..

alinac lover said...

hahah.slalu je konfius~

alang said...

Lepas ni peniaga2 air dekat pasar malam tutp je kedai. Peniaga kuih muih balik bungkus barang. Industri Kecil Sederhana yg kebanyakannya dimiliki oleh org Melayu jatuh musflis. Rakyat Malaysia skrag dah tak bleh makan manis2. Kerajaan 'mengharamkan' gula. Bahaya untuk kesihatan.

alang said...
This comment has been removed by the author.
b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-alinac lover -
mungkin gua ni
keturunan tun nila utama ( musang berjangut ) bawak beras campur campur

tuyuk said...

barey naik lagi.. huhuhu

syahira ariff said...

jangan pakai kereta nk pergi kerja
pakai unta jer

HonEyBuNNy said...

apa2.pun..wa suka sgt cita kerete kid..hehehhe

Pelatt said...

gua tertarik dengan ayat ini



bodoh.....bangang ...sial....cilakak..........

DDrfauziah said...

Aslmkm.
:) Jangan bengang .. nanti bp naik sendiri juga yg tak boleh senang. Mereka mana ada peduli - rakyat dibebankan!
Kalau nak boleh ubah kuasa .. cuba tengok pulak macam mana! Pun kena tunggu jugak! :)

Berd said...

ada lagu justin bibir kan? kalau ada gua taknak tengok.

hiro said...

berdoa..doa org terkena dimakbulkn...ehee.

PeNaRi LaUt said...

sy baca sy tak faham

Nerzhul said...

makan nasik, beras naik
minum air, air naik.

Cikli said...

salam,

jangan marah-marah, nanti kena kencing manis...