apa barang

Apa barang

Sunday, July 11, 2010

sapa bagi pandai budak ni....?

muhammad asraf ( abang ngah ) 5 tahun 10 bulan

aku : bangun abangah , kata nak tengok bola (uruguay vs german ).... abang ngah pun bangun

aku: ambil air sembahyang , kita sembahyang sunat dulu abang ngah

abang ngah : baik uda
,,

,,
selesai sembahayang sunat


abang ngah : uda -uda kita sembahayang gelap gelap ni .masa nak tengok bola je ke...?

aku : ( mood nak tengok bola hilang bersama kesejukan pagi..)



NOTA DI BAWAH INI

**** abang ngah sudah pandai baca al quran
****** abang ngah selalu jaga penampilan berbaju bersih dan sekolah tadika kemas je
******** tapi sayang abang ngah ,selalu tahan kencing akibatnya selalu kencing sikit sikit dlm
selular

13 comments:

Mr feckry said...

good job bro..gua tabik lu..!

'ainrahimin said...

sejuk hati bace entry nih...

syahira ariff said...

semayang tahajud ker isyak?
keh keh

Nerzhul said...

cakap kat abangah jangan slalu tahan kencing. kang kena batu karam.

alinac lover said...

x brapa paham :(

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Kalau cakap biar terang! Hehe.
Pandai, pandai!
Tp kang banyak yg tak faham! :)

mamai said...

kena ajar bangun kencing la lepas nie

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

keh3...

kn dh terkena..

trebmaL aydanayS said...

haha. budak2 mmg manjeee je

HonEyBuNNy said...

wahhh...banyak perubahan abg ngah...ehhe

Berd said...

dia suroh lu bertobat la tu.

Pelatt said...

gua syak lu tak sunat lagi lah...

hiro said...

imam muda kasi join la brader..huu