apa barang

Apa barang

Wednesday, August 18, 2010

kita hambanya...

dalam kesejukan subuh
jangan tinggalkn sejadah.
pinta sebanyak mana ,apa yang kau mahu
bukankah kita hambanya _NYA ?
dalam menempuhi ramadan ini
bukankah kita fakir ?
di setiap pemberian_NYA






NOTA : tak mengantuk pulak lepas sembahyang subuh ni...

17 comments:

elly said...

sape jadi imam pagi ni?

relevan said...

Salam..

Aminnn..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-elly-

adik gua yg bungsu

alvin takda umah harga 8juta said...

wa pagi td lewat sikit..mak wa bising..
katanya "camna la nak masuk rezeki kalau subuh pun terumbang ambing"

Sesumpah said...

telekung vs selimut



awwwww dua2 best ;p

¶A.K.I¶ said...

ermm...
doakan aku semoga sihat ye!
hehehe...

meowwmania said...

sblm solat yg ngantuk, selesai solat ilang trus ngantuknya kan..

Robot Baik said...

erm..

cik GULA-gULA said...

cgg suke baca!

nice sgt:)

makdara TERDIVA said...

syahbu bila dapat bermuhasabah diri dan mengalunkan ayat2 suci disubuh yg hening :)

Mak Su said...

tak ngantuk boleh ngaji sampai santak matahari terbit :)

tapi kena bersiap plaks nak kejar jalanraya, nak kerja... huhuhu

MOFASAD said...

:)

CekWa said...

Salam..selamat berpuasa semuga bertambah keberkatan dalam menjalani ibadah puasa..

deus X machina said...

lepas subuh gua terus tido


sebab?


sebab gua masuk kerja petang harini

Hamzah Ian said...

wow.. cayalah..

Mr Noble said...

time bulan puasa kat ofis slalu je ngantuk :p

seroja jingga said...

salam ramadhan untuk kamu.

ye kadang kadang layan hindustan best gak :)