apa barang

Apa barang

Wednesday, October 27, 2010

lelaki lelaki yang tulen



Gambo anak buah aku yang tidak pernah di tayangkan kepada umum

muhammad safie bin suib ( abg long ) darjah 1( yang baring)
muhammad Asraf bin suib ( abg ngah ) tadika ( yang duduk dan baju merah)

Abang long
1. di iktraf oleh guru sekolah sebagai budak cedik dan bijak
2. sedang menghabiskan bacaan A1-Quran
3. kedekut ada masanya
4.sayang dengan dua adiknya yang di beri nama
5. memberi nama pada sepupunya yang baru lahir
7.tidak suka begaduh
8. ada sifat gatal sikit


abang ngah

1.kesayangan sapa saja yang kenal
2. bijak dan becok
3. tidak suka di kacau
4.sentiasa mahu jadi yang pertama
5. suka membeli buahhan dan barng dapur
6.gentleman
7.kesayangan guru agama dan ustaz
8.kawan bertengkar emaknya
9.kesayangan mak long
10.kencing sikit sikit dalam seluar


Abg..long : namakan saja baby yang baru tu muhammad Azit ..ya Mak long...kenapalah aku sebok kan bapaknya ada...boleh bagi nama

abg..ngah : abang ngah rasa uda tak tau mana yang cantik tu yang tak banyak akak- akak



nota : menunaikan harsrat nurni...

gambar ni aje yang ada...yag lain hilang

36 comments:

liyana said...

statement lelaki lelaki tulen yg x tahan tu. hehe

Cik_Noor said...

Sungguh comel muka along ngan angah

ieQa sWetLuv said...

eh..gambo anak2 ke ni?

kella said...

uhhhh.. lelaki lelaki tulen tu! jgn memain..:)

WaQheh said...

tulen banggggggggggg....

Rozita said...

dua-dua ada kelebihan masing2 ek

kakcik said...

Anak-anak - merekalah racun merekalah penawar. Jangan hendaknya suatu hari nanti mereka menjadi racun yang tidak dapat ditawar. :)

makdara TERdiva said...

yg dia posing tak leh tahan!

leh buat calon menantu terdiva..lalalala

aibaks said...

bakal lelaki tulen tuh.. jada elok2 skit..

.s.o.f.i.a. said...

wah!!! pose gaya playboy!! ha ha..... cute!!!

GaDis CoMeL said...

sgt tulen gituuuuu

Nesa Wazir said...

peewitt~~hehe

Gayahspears said...

hahhaa... dua jejaka yang berbeza...

y@n@ M!B said...

rupa sama tapi tak serupa..=)

Nur Misnan said...

salam mr S.O.L.O
itu petanda kau kena kahwin cepat2
huhuhuhu...

sz | m.s.s said...

macam twinnnn...

PnConfused said...

hahaha....


dorg nihka ari tuh yg berkonversasen dgn awek mcD ke hapa tuh???



macholaaa bebeh... :D

sharamli said...

eh..ari tu kan da tayang

beruang said...

saiz budak,pangai macam da besar..
haha

adrinaqamarina said...

rindu adik kat rumah.

ha nanti boleh capub muka dalam ne juga *wink

Mak Su said...

statement yg jujur. sgt tulen :)

elly said...

Uda tgh confuse lagi....

dotblogspotdotkom said...

adiknye lagi besar dari si abg...huhuhuu

JULIET bukan nama sebenar said...

nota : len kali sangkut memory card kat leher yer wakk ...insyallah x hilang

puteri said...

kacak...,.


♥♥♥ Entry Puteri Terkini:
"Malaysia Hub Pusat Hiburan Malam?"

HonEyBuNNy said...

bijak2 2 budak comel ini...;-)

♥xaturen♥ said...

bakal angkasawan kut...!

emymilia said...

sama je muka..mcm kembar la..semoga menjadi insan yg berguna..:))

ainz said...

Kamu..nak tnye sikit..budak2 ni ke yg dok pekene akak kfc dlm lif tu?huhuhu..budak bijak..

d_tieah said...

Haha..
Igt sume yg baik2 je ko tulis..
Rupanya ade gak klmhn 2 budak tu ek..
Sorng ade gtl skit yg sorang lg kencing sikit2 dlm seluar..
Huahuahua..

aleen aiden said...

amboih abg long,bkn maen lg.da boley menyumbang kpd keluarga.esk2 ank lu suh die je bubuh name.agaga~~

miya said...

abg long lagaknyaaa macam org da umo 20taunn ha!

nAzAriAh MohD MurAD said...

kalu boh tajuk maskulin pon ok gak kan?kan?kan?

Aya de Luna said...

comel..kirim salam pada tuan punya gambar..err maksud aku yg ada dlm gambar..

PinQib said...

tecik3 DA gatal? hehe././ comel comel

Cik Akma said...

kesian budak tu rhsia kencing dlm suar terkantoii. ahaha~