apa barang

Apa barang

Tuesday, October 26, 2010

Tak salah jika menghargai kecantikan




........................... gambar maya karin ihsan dari lebai googel.......


kenapa aku sakit


lepas jumaat di masjid 16 raja tun uda ... aku,bro Amm dan bro Adan


aku : betul kecantik ni Bro Adan...?

bro Adan : betul... makan beselera ..tambah bila dia ambik oder ...

aku : macam mana bro Amm ...mau pegi ke...?

Bro Amm : aku makan tak de hal...cantik ke tak korang punya pasal..?

...aku bro adan dan bro am makan di sec 15 .. aku dan bro adan makan kat sana bukan sebab apa mau tengok indon cantik macam maya karin dia punya body.. tapi alamak.. tempat makan kurang bersih..lalat berterbangan manja..

selepas makan aku pergi kepejabat pos di tesco bayar bil apa yang patut.. sedang aku masuk ke kawasan dri tesco baru ke lama ada budak sedang di kejar lebah... aku pun tarik budak yang dikejar kumpulan lebah itu ke sis kereta.. belum sempat aku masuk kedalam bahgian kaki aku yang terdedah jadi mangsa ..serangan pengganas lebah tadi...

.......... aku teruskan perjalan berjumpa dara kutsumi.. sambil aku mencari pil susut bengkak di dalam kereta... pil yang tak berapa bulan tu aku telan...

.................................................................................


mei9 : nasib baik mei dah biasa kalau tak jadi jumpa ..mesti ada haal yg tak kena

cupcap : kalau jadi apa apa sapa susah...?

aku : kareah masjid ..dan tukang gali kubur susah...la

nina kelly man : nasib baik ada madu lebah tualang simpan kat ofis ni.. air kelapa muda banyak jual .. tak tau la apa jadi... ?

aku..ERR

cupcap : cakap la yang bukan bukan kita orang ikat aje atas sofa ni...



nota 1 : korang tengok garang betul amoi 3 orang tu kann ..tu yang lambat kawen..

nota 2: indon ambik oder tu cantik ..aku cuma nak tengok betul ke cantik

nota 3 : makanla ditempat yg bersih dan hubungi docktor anda bila nak ambik ubat

nota 4: oh nurni

32 comments:

alien said...

gua pun sengal2 badan la ni
adoi2

adrinaqamarina said...

oke. adik doctor datang. hehe.

sec 15 ke? nanti nak usha la.

adik dengan dye siapa cantik ag?


oke. dye cantik ag ;)

Lya Colours said...

gataii

dush2

elly said...

ngan ko ni mmg patut kena garang pon....

dotblogspotdotkom said...

awek cantik tp tempat walawey.. ngalahkan pasar... susah gak tu.....

lelama org dtg tgk awek tu je... makan nye idok juga... huhuhuhu

Izzaty said...

HAHA. Betul kata si dotblogspotcom tuh. Tempat ade awek chantek tp kedai makan mcm tong sampah mmg susah ah bro.

beruang said...

amoi slalu garang tp lembut???
kan2?
hehe

beautiful_rose said...

apa guna ada awek yang cantik tp tak tahu jaga kebersihan...

lepas makan,kena food poisoning tak?

Mr feckry said...

nak keene call tiap2 kali sebelum makan ubat?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

makan kat rumah gerenti bersih !
tapi kena masaklah ya..

Lelaki Ini said...

huhuh..
makan lah makanan yg bersiH!

Mak Su said...

kecatikkan? ;p

AINNZ ABIGGAILL said...

k-e-c-a-n-t-i-k-k-a-n

:]
have a nice day!

TUKANG KATA said...

boleh pandang2,,jangan pegang2

:)

therosputih said...

semoga cepat sembuh...

memang patut dorang garang, kau yang ngade2 lebih...

gadisBunga said...

makan angin pun takleh sembarangan gak....

.s.o.f.i.a. said...

kalau cantik tapi pengotor................best ker?

pembaris said...

adalah tidak patut jika kecantikan tidak dikaitkan dengan pompuan.

Nur Misnan said...

salam brutal..
errrr.. aku nak cakap ya tadi
lupa plak.. nantilah aku sambung

ainnoraini said...

salam...
cantik tapi tak bersih...

puteri said...

lebah?
lepas tu?
skrg da ok ke?

♥♥♥ Entry Puteri Terkini:
"Hutang orang, kita yang tanggung?"

ciK mOt (",) said...

eh gwa pun garang gak...tapi cepat jek kawin...tak leh pakai teori hang ni...hahaha

ciK LyndaWawa igUana said...

maya karin sama bday dengan saya...
so jgn lupa..hehe

sekamar rindu said...

salam...

maya karin yg vouge...:)

puteri said...

p/s:
mmg xblas komen dlm blog sndiri ya?
:)

kimmy said...

stakat ni memang takde yang seindah maya...bro, selamat pulih:)

Nerzhul said...

yang cantik dan sedap itu penyakit? hihiihii

JULIET bukan nama sebenar said...

oh nurni ?
explain sket ....

DuniakuAbstrak said...

ciss

aku nk usha gak

haha

kella said...

lama kita tak datang sini... hari ni datang singgah.. byk citer2 best dah tertinggal.. :)

Aya de Luna said...

cantik tapi...err..

boleh tak aku nak kata 'padan muka'..haha..ok bye..

PinQib said...

lKI sllu suke menda cntik jer.
ghehe.. ak suke mask sndiri ^^