apa barang

Apa barang

Wednesday, October 20, 2010

Tembok tembok yang diruntuhkan

"SENYUMAN SEORANG PERMPUAN ITU MAMPU MERUTUHKAN TEMBOK WAJA SEKALIPUN
TETAPI LELAKI BERMUKA TEMBOK TAK KESAH MERUNTUHKAN APA PUN...
''

Aku : ko kenal Azwa tak ?

marjuki ( bukan nama sebenar ) : Azwa mana yang aku tak kenal..semua azwa aku kenal

aku : Azwa ..yang mengandung 3 bulan tu...

marjuki : eh yang tu ... tak kenal..tak kenal



nota : seorang perempuan akan mengandung 9 bulan tetapi dalam 9bulan berapa ramai yang telah termengandung di sebabkan oleh orang seperti marjuki

46 comments:

adrinaqamarina said...

takotnya orang camtu.

tapi rina suka ayat atas tu. *wink

elly said...

Kisah benar ke ni...kerana wujudnya Marjuki, buat aku kekadang.....takpe lah takleh teruskan ayat..nanti kontroversi lak....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ragam org yang dah salah...cuba nak lari dr hkuman..

MOFASAD said...

pang aje

Mieza vs Rory said...

dayus ituh marjuki

Rozita said...

jaga lah diri supaya tidak ternoda wahai kaum perempuan..

ribena.illina said...

cara org lari dari masalah. huhu

-HanaMichi- said...

dan2 xkenal..
ikat kat pokok jambu, letak kerengge kat seluar dia..


hahahahhaha..
ok..gelak terpikir lain

ampun

Cik Akma said...

marjuki ptt direjam *ttbe

Fiq said...

genius !

jAck ALvin buKAn suPErpoRnstAR said...

hahahaha...
marjuki kalis neraka kah..

KiLaT said...

nasib baik gua tak kenal marjuki.

~KiLaT~
nasib baik juga marjuki tak kenal gua

TUKANG KATA said...

bertambah pelajar sekolah HARAPAN

HAHAHAHA

beautiful_rose said...

erk,apakah?

pisau belati said...

ringkas,tetapi punya makna yang mendalam.

Abd Razak said...

Sebat dia 100 kali..

ainz said...

aik?buat2 xkenal,ye bang?

☆ciK mOt☆ said...

maaf...tak kenal pung...:p

WaQheh said...

Tembok yg terjadi adalah himpunan pelbagai...robohnya tembok berlin...

ctmah said...

suddently teringat cerita chinta

Nerzhul said...

marjuki....marjuki.....

kucingorengemok said...

dari buat sekolah utk ibu mengandung, baik buat 1 sekolah utk jantan pe-ngandung... kan

Lana~Bulu said...

kena buat ujian DNA...
agar sijantan muka tembok tertembak...

Lya Colours said...

damn u marjuki !

FyZa said...

mcm2 hal la..nti dia akn dpt blsn stmpalnya

J@J@ / Bini The Rock said...

tak bertanggungjawab!!

Mak Su said...

nauzubillah hi minzalik

therosputih said...

terkedu bace entry ringkas dan padat nih...

*selamatkan lah aku dan juga ahli keluargaku serta para sahabatku yang lain

setuju ngan kucingorengemok

gadisBunga said...

amek la pengajaran....

Cik_Noor said...

ada laa tu wat salah kat azwa tu

kakchik@ella said...

pe kabar adik brutal? lama eh tk nmpak adik kt blog akak. bz eh ?

alien said...

juki juki
ishk2

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

huh ..anak sapalah tu !!

JelinaJoli said...

marjuki tu sapa wey? nak report polis la!!

akubiomed said...

Lelaki muka tembok tak heran kerana mereka maskulin tapi kalau perempuan muka tembok saya sangatlah hairan

pembaris said...

ahli politik kah marjuzi itu..??

BonekadalamChermin said...

pembaris: marjuki lah!

cis betul marjuki tersebut.

emymilia said...

kesian.....:(

ana said...

ramai sesgt...:(

tehr said...

kalau terbukti bersalah, sebat je

.s.o.f.i.a. said...

tolong tanya marjuki dia kenal aku tak......????

dotblogspotdotkom said...

sofia...

marjuki kata.. hampir kenal.... huhuhuhu

macam2 hal bebudak sekarang nih....

sengal ke aku? said...

agak2nya, berapa ramai org mcm marzuki tu ada kat malaysia ni,haih..

PinQib said...

hem... anak sapow sapow sapow (irama baby justin bieber)Check out on these:!

Latest entry di:
Teknik Seks: Ikat dan raba!
Header guna adobe. Pinky!

teddyuna said...

marjuki jahat ouh

maCy said...

komen sofia tu taktau la boleh blah ke x