apa barang

Apa barang

Tuesday, November 2, 2010

HATI HATI DENGAN BANGLA SEBANGSA CEPOI BAU KARI

29.10.10 sec 16 Shah alam... selesai sembahyang jumaat aku dan bro Amm singgah di sebuah stesen minyak... bro Amm pergi ke kekuanter dan aku mengisi minyak..ke perut kereta,,sedang aku mengisi minyak. mamat bangla di stesen minyak itu menegur aku

bangla : sudah makan ka... ?
aku : sudah....

bangla : kerja apa.. tinggal kat mana?

aku : kuli saja ... sini sini jugak ..( aku terasa pelik ..kat bangla sekor ni )

bangla : awak sapa nama... ( sambil rapat dan tanggan mengosok bahu aku )

aku : nah.... ( penerajang dan penumbuk hinggap dimuka dan di perut bangla itu )

**** aku tak berpuas hati, bangla yang cuba nak bangkit dari jatuh tu aku pijak dan aku tambah secukup rasa penumbuk dan penampar..bro Amm datang menarik aku...
aku tengok hidung bangla tu patah... dah lama aku tak terajang orang seingat aku dah lebih 9 tahun kaki aku tak di jamu dengan orang perangai bangsat ...
tokeh stesen bertanya apa yang berlaku dan meminta maaf



nota : sama ada lelaki atau perempuan memang kena mempertahankan diri aku cukup heran kenapa cepoi bau kari cakap dia takut... ada yang tak kena ni..

nota: menyesal aku kemaskan jambang hari tu..bangla tu bernasib baik tak arwah,dia berutung kerana Bro Amm ada meleraikan aku

43 comments:

echah mashuri said...

ohh..bangla tergoda gn kamu...
kamu cantik brutal..:)

alien said...

pehal bro~

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

bangla gay eyh?

hihihi

**jom kembali ke zaman kanak2 bersama GKSB

ibuintan said...

ewah ko ensem ke brutal, tak pun mat bangla tu rabun tak...

ciK LyndaWawa igUana said...

eleh bangla...bangla la warga yang menyusahkan.....

MOFASAD said...

lu nie biar betul>???????


wachhaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Whoopz said...

Heheh.. Hajat abangla x kesampain..

honeybeeanjell said...

woaahh. sangat kena berhati-hati.


btw, anda ditag ya. sila jawab karangan bahasa di sini.

http://melissaanjell.blogspot.com/2010/11/my-25-random-facts.html

mira farhanah said...

haha.bangla tu nk wat ap.konpius di sini

azieazah said...

Wakakakakaka! tergolek Kak Azie gelak baca entri ko dan insiden ko nihhh...

*Sambil membayangkan. heeeee meremanggg

imanshah said...

kamu jambu

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sah....

bangla itu gay...
hehehhehe



bukan gelak sorang-sorang, dah sakit urat pinggang gelakkan cerita kamu

luahfikiran said...

SALAM,
PAK ARAB TAK MINAT DENGAN BRUTAL KE ?

therosputih said...

nak kena belaja teranjang2 jugak nih...

Mieza vs Rory said...

hahaha...aku rse ko terbalikkn watak tuh kan...;-p

Cikli said...

bangla tu nak buang habuk kat bahu hang jer..

kesian dia.

kakchik@ella said...

1st time dgr cite camni. ko jambu sgt kot dik? smpai trgoda Bangla tu.

hehe ..

teddyuna said...

hehe dia gay,, ;P hati hati brutal..

elly said...

Akhirnya...terima kasih...

ooo patutlah marah sangat, rupa-rupanya berlaku sentuhan ye....

DuniakuAbstrak said...

hahahahahahahahaha

bangla tu stim tgok kau

adesssss

BonekadalamChermin said...

alamak. T_T'

Frodo Baggins said...

apasal beliau gososk2 bahu lu weh?
awwwwwww ... angker syiall!!
hahahhahaha ...

BENA said...

pehhh sampai bangla tuh terpikat kat hang ek. hehehee

wah2. hang kene simpan balik ar JAMBANG! hehehehe~

ana said...

hah?????...memang patut bangla tu kena!

Lya Colours said...

hhahahaa

ada org minat dalam diam rupanya kau ni

CekWa said...

mcm tu sekali ya! bagus lah bg dia penumbuk sebijik!

Nerzhul said...

gangguan seksual! ada kes nih! haha

Nurul Ain said...

gay? pukau? xplane sket. tp rasenye xmungkin gay kot

Ckin Kembaq said...

dahsyat tu..brani tumbuk+tblasah.. tak brani la..huhu tapi kalau buat smting plik, mmg kna gak la,.hehe

p/s : brutalsolo ada daya tarikan kat bangla tu kot ..ahakz

makdara TERdiva said...

ops!! sexual harrashment ke???

Ibu Iman said...

beraninya bangla tuh..serve him right atau padan muka hang... hahahaha

alinac lover said...

haha.len mcm~

.sweet-ants. said...

mmg ptut pon pdn muke dia!

alang said...

haha. Ada market jugak eh bro lu ngn laki. :)

|arieza| said...

uit.. pergh ini kes bangla mau ngorat ke mau kasi azimat tundukkan u? pukau ka? huhuhu

JULIET bukan namaku said...

ish ... xpelu la sampai belasah ..

bspotgurl said...

apa pulak motifnya si bangla tu memegang bahu awak ni? aikkkk pelik jee

puteri said...

abbangg,,..
makan sudah ka belum...??

he.he.he

PinQib said...

bangla suka gayy

Wahidah said...

opsss...wachaa sekali...:)

yea kita wajib pertahankan diri jk rs ditindas..

tp aper2 pun beware k..

nand nasyari said...

sensitif betol..haha!

kimmy said...

seramnyerrrrrrrr!!!

nidus2 said...

Heee3....ada apa lagi yang dia cakap...makan budakkkk.