apa barang

Apa barang

Monday, March 21, 2011

Julia Robert tak pernah ambik UPSR. PMR .SPM.STPM

 semalam Ahad,tiba tiba terasa nak makan nasik ... poket pulak kering

gua  telefon suriana sedik cakap lama benar kita tak bersua 

" bukan ke Hari jumaat,  sue temankan  awak sarapan "? soalnya dihujung telefon

" macam setahun tak jumpa" lontar gua dengan bersungguh

" ya sue datang ne" katanya dangan nada cemas takut gua terjun bangunan 1 tingkat

maka hari ahad tadi gua makan nasik dengan berteman kan suriana dan berbesar hati dia belanja sudah puas gua kata jangan


nota :
Orang kebanyakan, memang tak boleh buat macam gua punya cara


42 comments:

FasiHaH SupiaN said...

hahaha aku sudah terpengaruh dengan tajuk...

Marina Monroe said...

Tajuk dengan isi n3 dah ke laut..
he he he
Btw, Alhamdulillah masih ada org nak belanja makan..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Lu untung ada awek nak belanja makan, mesti muka encem.

anish ! said...

haha . tajuk hot giler .
rupanya tertipu :)

* btw , nice entry .

cek chun said...

agak-agak kalau buat selalu,
menjadi tak?

JIJI YU said...

hehe..ce ko wat pulak hari kamis ni..

Pena Marhaen said...

ko memang pandai ayat pompuan.

ajar aku boleh?hehe.

Amirrah Zawani said...

dapat makan free sudah.. haha :)

zati embong said...

punyalah kan entry dgn title sikit pn xde kena mengena O.o haha

Plain Jane said...

habeh teror ang nie. kalo aku buat cmtu belom tentu ade yang nk belanje.

p/s : bru nengok cte closer. gatai sungguh julia robet tu. sekian

ezanoor said...

bila hang nak belanja aku makan pulak??? heheeh

teddyuna said...

haha:) buat suspen je ..

gedek! said...

'Skill' adalah anugerah tuhan...

Dinas Aldi said...

hehehe bijak bijak! teruskan usaha!

Ummu~Ishak said...

ko jampi dia eh?

Cikli said...

aku kagum walaupun kau sebenarnya 'memalukan' aku. kahkahkah

Pyka Rahmat said...

tajuk licik satu apa takde kena mengena -.-

tupaimerah said...
This comment has been removed by the author.
tupaimerah said...

kenapa mesti julia roberts? ergh.

Cempaka R.Minta said...

hii
sengal betul awak

CIK TOM said...

entry tak berkaitan pun dgn tajuk..hahahhaha....

white rose said...

amik kesempatan betul...
hampeh

yatie's EPISODE said...

tipah tertipu nyah dengan tajuk. hihi

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
“Tali timba ditarik perlahan
Terasa sejuk air perigi
Ziarah Blog tanda persahabatan
InsyaAllah hamba datang lagi”

Maaf kerana lama tak berkunjung yerrr .. minggu lepas agak sibuk sangat maaf lah yerr...

hadoiiiiii tertipu gak akhirnya aku.... bila baca lari habis dari tajuk... cehhhh...

Nerzhul said...

tajuk licik...skill pun licik..haha

sicomot-comel said...

ciss..

ke laut betul lah dia ni ~,~"

MOFASAD said...
This comment has been removed by the author.
MOFASAD said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://mofasad.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
“Tali timba ditarik perlahan
Terasa sejuk air perigi
Ziarah Blog tanda persahabatan
InsyaAllah hamba datang lagi”

kahkahkah!

cemomoi said...

oooo camtu ke taktik makan preee

imah said...

??? --'

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah sangat nakal taktik kamu yer

BE BARU BUKTI HEARTBEAT BUKAN SAINGAN NUFFNANG

melle. said...

siot je

Mario said...

aku tak puas hati le julia robert tak amik pekse tu tp kaya jgk...

semut sesat said...

brutal,bila ko dpt gaji?aku nk kol ckp "lama benar kita xbersua"

ghost writer said...

taktik yang menjadi...huh

pembaris said...

tempat makan sapa yang pilih..??

zia said...

asal kenyang sudah..hehehe

Wahida Nasution Thakhrim said...

untung eh, bila lapar aje cakap nak jumpa.. :p

KHRLHSYM said...

pengunaan skill untuk mengharungi survive. hebat.

PinQib said...

chesss.. mempergunakan wanita.. muahahahah

Pistachio said...

JLo failed exam PTS


(exam utk budak lompat)..

Semarak Api said...

arp2 suriana sidek tu jmpa blog ko nih..grrr~