apa barang

Apa barang

Thursday, March 31, 2011

Mahathirism.

Entah kenapa dalam hidup gua , dari awal tahun 2010 sampai 2011.dalam bab berniaga ,gua asyik kena tipu dengan orang agama -agama.

Gua mula marah pada  orang agama agama yang jual air jampi dan kismis doa

Gua mula marah pada orang yang balik dari timur tengah dan asia selatan , begitu banyak orang agama -agama  kes halal haram makin ramai orang kebanyakan tak paham

Gua mula pandai hangin pada orang mintak sedekah kat tepi masjid sec16 yang gaduh dengan peminta sedekah myanmar sebab berebut tempat .

Gua mula ,amalkan bahasa omputih dengan  anak buah gua yang 4-9 tahun.cakap ke kampungan gua tak layan


Nota:

Jangan marah gua tulis post macam gini.gua terpengaruh dengan Metro.lu orang orang kebanyakan mana paham...

21 comments:

DaK CoMoT said...

apa yang terjadi ada sebabnya..kadang memang kita ditakdirkan untuk bertemu dgn sesuatu yang xbaik...tu semua untuk mengajar kita erti sebenar kehidupan..kita yang perlu menilai dengan bijak..dengan rasional...apa dan mengapa..^_^

bujal X said...

saya da lama amalkan amalan kamu itu~he~~

ezanoor said...

kenapa jadi g2... biarkan je mereka... yg penting, semakin hari, semakin kita perbetulkan diri kita utk jadi lebih baik.... biar allah je yang menghukum...

Kazaztan Team said...

oooooo..kamu org ada ada ya...saya org kbykkan pon sekolah omputih tau...

MamaEma said...

diorang pun mahu cr rezeki yg senang... kita ni kenalah pilih juuga..nak bagi ke tak kat peminta sedekah ini....

gedek! said...

Ini semua Mahathirism?

sahromnasrudin said...

rindu nak makan kismis

Dearie Pearls said...

saya nak baca metro dulu..
heeeeeeeeee...

Faaein Himura said...

metro? lama dah tak baca..

AizA said...

perghhh!! dah berzaman gua x baca metro bro... hehehhe

biasalah... orang pandai.... depa always jd pandai... org lain jd bodoh...

imah said...

aku dari dulu dah kena macam nih --'

Mommy Fara said...

tak heran klu dah lu gua.

nsb baik idop lagi smpi skg kan?

Al said...

crisis hidup btol

cikpia said...

aku amal ilmu redho jer dari dulu..... =)

d_tieah said...

Kahkahkah.. Stail lah lu.. Gua suka! Ngee :) Metro akhbar no1.. Kwang kwang kwang..

Entry Terbaru : Perkara Yang Tak Perlu Ada Dalam AF9

kulupSakah said...

brutal,
aku pon kena tipu dgn ustat..nantilah aku ceritakan...

kakchik@ella said...

gua pun kdg2 ada feeling cam lu jugak.

FasiHaH SupiaN said...

guia tak fahamlah, orang agama jugak yg kau salahkan....

Nerzhul said...

dah lama tak baca metro...

ghost writer said...

gua faham lar bro..

delarocha said...

mahathirism = bagus