apa barang

Apa barang

Friday, May 27, 2011

Sebentuk Cincin Berlian

Seorang isteri Merajuk kepada Suaminya Kerana tidak Membelikan kereta sebagai hadiah hari lahirnya.Tetapi sang suami membelikan  cincin berlian yang cukup cantik dan indah serta berharga mahal tidak mampu milik.Kawan -kawan sang suami berasa ujub dan takjub bertambah hairan dengan pilihan tersebut

Salah seorang rakan sang suami bertanya," Mengapa kamu membelikan isteri mu cincin berlian ,bukan kereta ? "

Sang suami tersenyum lalu berkata, " Susah hendak mencari kereta Palsu ".

36 comments:

therosputih said...

baru umum nak kawin...dah plan dah ke nak buat apa...adeh....

bujal X said...

hoih! keji lawak pagi ini~haha~

gadisBunga said...

ee jahat!!!

Faaein Talip Roy said...

hahaha.. ternyata cincin itu adalah palsu...

Pistachio said...

kesian si isteri.. huhu..

kella said...

ahh??!!! oh my god.. tak baik tau....

tasekM said...

haha.

jahat.


.

Zie said...

haha..apa laaaa...haha

tapi bagus gak cite ni,para ppuan leh berjaga2..hihi..

- GC - said...

ok, tak mau cincin. nak kereta jugak!!! hahaha

alien said...

kereta potong ade ape..
hahaha

DuniakuAbstrak said...

keji..kah3

JIJI YU said...

eheheh..berlian pon banyak yang palsu sekang ni..

Mr feckry said...

beli le kete kontrol

Cikli said...

sori la bro, tapi nak tanya jugak.
inspira tu ori kan?

cemomoi said...

beli keta tolak buat sawit tu, syok juga berkejar-kejaran kat taman perumahan

ayunda maajis said...

ahaha ko kejam bro..nasib baik ko bkn laki aku..

emieysandra said...

kantoi...cincin palsu lettew ;p

.m y z. said...

hakhak. suami kejam :P

pembaris said...

very nice!!

Nur Misnan said...

hu3... kesian siisteri
tapi selamat duit sisuami..

Wahida Nasution Thakhrim said...

kereta palsu?? sampainya hati.. (><")

Daddy Ziyyad said...

China dah lama wehhh keluarkan BMW palsu ! hahaha

imah said...

hahaha.. bagus2.. aku nak try buat =P

Nerzhul said...

berlian palsu...perempuan mudah ditipu ke?

nawal addina said...

kahkahkah !

lawak keji ! :D

follow u :)

little ain said...

hahahahahahaha awesome!

Waqheh said...

u kejam u kejam...

Isa said...

Gua paham maksud lu... hahaha..

Hantu Kak Limah said...

hahahahhaha...mcm wa penah dengar ini cerita dlm maharaja lawak..keh..keh..keh......

Aimi dan Pakcik Hashim said...

jangan cincin kawen palsu sudah

Cik Bidadari said...

eeeeeeeee... ada aja akal dia nie...! memacamlah...! jgn nak mengada pikir cincin palsu yeakkk! eeeeeeeeeeeeeeeee...

makcikkantin said...

Jahatnya brutallllll, baru ku tahu rupanya cintamu pelesu

gedek! said...

perempuan palsu ramai...

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal, are U planning to get a palsu engagement ring nanti?

Marina Monroe said...

Harus di beri yg palsu jika layanan isteri juga palsu..

FasiHaH SupiaN said...

hahaha keji suami diaaa, bro kalau gini juga, xpatut xpatut.hehe