apa barang

Apa barang

Wednesday, May 18, 2011

sikit punya lawak la ko amoi

                                                       ( kak ngah @ amoi )





" Uda mee..Uda mee .. kakngah nak tanya sikit boleh ? Amoi  berckap sambil  hulurkan milo panas yang di bancuh..



" ada apa amoi..duit belanja sekolah ke ? ada kat atas tv tu ,.." kata gua sambil membaham lempeng



" bukan pasal belanja sekolah....kakngah nak tanya ni .."  kata amoi sambil susun buku dalam beg



"Uda mee,kan, Pak uda...nanti isterinya jadi mak uda, la kan? kata amoi



" ialah kenapa pulak amoi ? "  tanya gua semula



 " kalau sorang,kak ngah panggil  Mak Uda  aje kan.." kata amoi lagi



" ya lah " kata gua sambil  telan milo lagi



" nanti mak udanya jadi dua lepas tu tiga ...kak ngah ingat nak letak nombor senang panggil..macam  orang rumah sukan .. atau banduan " kata amoi sambil lari ke dapur



Nota :



siap la ko amoi,cuti sekolah tak jadi bawak pergi pulau pangkor duduk rumah la ..sorang sorang layan astro

37 comments:

missSenget said...

sangat memandang jauh ke depan ini amoi..

hahhaa..

DuniakuAbstrak said...

hahaha penyusunan strategik tu bro

JIJI YU said...

ekeke..ni kes salih ke pe ni

Ain Atika Zailani said...

haha sepatutnya letak nombor bia tak tertukar.

Emira Darmia said...

hahaha...bagus....letak nombor cop kat kepala...senang...hehehehehe

Mimie.Candy Cane said...

hahaha..soalan paling inesen..

nurkaloi said...

HAHAHA
bagus bagus bagus

senang nati paggil ikuwt no...

nub said...

buat papan gantung kat lehiaq. haha

deAnza-wAnda said...

muahaha... letak no kat dahi x pon pakai tag..hihi..

kakcik said...

Pak Uda nak turut jejak SY ke? :)

NOOR FATIN said...

hahahah betol jugak! kah3

Mommy Fara said...

padan muke!

nurkass said...

haha..
cayalah amoi..
hakak sokong..

Abd Razak said...

amoi cantik pandai usik

wath said...

haha. camtu sume kene beratur sambil pegang no. then snap gamba. miahahaha

RastaMat said...

hahahhaha..

amoi itu sangat comel..

Cikli said...

amoi pun faham jiwa

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal, uncle bior betoi...

Cik Ina Do do Cheng said...

4 orang je boleh .

Rozuan Ismail said...

haha.kantoi!suka lebih dari 1

Faaein Talip Roy said...

eh.. macam pernah baca je dulu.. hehehee... abeh lah amoi. cuti skolah nak dkat dah..

Cik Bidadari said...

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... takpa amoi... akak bawak gi perhentian... lagi hapenning... kah kah kah...

p/s: betul tak tu amoi...

gedek! said...

Kok ye pon, alih kan la tuala tu dulu baru amek gambar....

.sweet-ants. said...

hahaah idea yg bernas tu. boleh cuba di rumah jugak ye

makcikkantin said...

Hehehe nampak cam pak uda ni ada gaya tambah cawangan.....( errr muka cap boya ka? :-D )

Isa said...

Amoi tu bertanya dengan penuh keikhlasan tuuuu...

kiwi said...

haha..nati gantung nombor cm banduan tu..x pn letak kt blakang baju..hehe =p

maCy said...

amboih. lebih ye :)

Prince Halilintar said...

hahaha..amek ko..kihkih

HoneyBUZZin said...

hahaha....baek punya cadangan... :)

ayunda maajis said...

amoi punyer perangai ko xleh nk lawan kn..ahaha dia punyer lawak kalah lawak ko..haha

mamai said...

sib baik dia letak nomber kot dia pangil kuda-kuda macam mana

mountdweller said...

Salam Anakanda

Ayahanda pun keluarga kat Kelantan panggil Pak Su dan kat Ipoh panggil Pak Uda..

Zie said...

dan dan je dia lari kan..hahahaha

Mutiara Bernilai said...

heheh,

chume| ajek kak ngah

^__^

karl said...

haha, berapa umur amoi nih?

vampire's lovex said...

hahaha