apa barang

Apa barang

Monday, May 16, 2011

tuan haji bajuri bin abdullah timbalan pengarah pelajaran selangor betul punya cikgu





beliau pernah jadi pengetua dulu masa di kampung gua
beliau adalah orang yang tak kenal penat
jika beliau menjadi guru ganti semasa guru bertugas tidak hadir. beliau mampu mengajar dari pukul 12 Pm sampai 6 Pm tanpa henti
jika ada pelajar nakal ,beliau akan minta bergambar bersama
beliau jadi pengetua ..sekolah biasa jadi terbaik no1 luar bandar selangor
hampir semua murid yang pernah bergambar dan di rotan beliau lulusdengan cemerlang dan jadi orang
beliau mengadakan perhimpunan setiap hari
beliau terkenal dengan moto ..jangan tiru atau ikut artis malysia atau luar
jangan baca surat kabo masa anda sedang sekolah..baca jika anda sedang cuti
gua tak lama bersekolah di sini sebab di sumbat ke sekolah berasrama ..ceh

18 comments:

JIJI YU said...

mueheh...macho sungguh beliau

JelinaJoli said...

konfem dia bukan guru BM sebab lu banyak typo...

Emira Darmia said...

ooooo *angguk²*

Abd Razak said...

Insan mulia seperti matahari,
yang tak pernah bosan bersinar

cemomoi said...

alhamdulillah sorang lagik murid dia ni jadik orang

tasekM said...

layak sgt jd timbalan pengarah tu, kan...?



.

wath said...

cikgu ni la sebenarnye superhero. bile dia leh wat kite jadi org.

Mommy Fara said...

okeh....

Daddy Ziyyad said...

selamat hari guru Cikgu Bajuri..

Mr feckry said...

selamat pagi cikgu

Nerzhul said...

lu takde ke gambor kene rotan dengan cikgu bajuri?

NOOR FATIN said...

ensem jugak. hehe dia ada anak lelaki x?

Cikli said...

cikgu ni special betul.
patut pong lu jadi manusia bro.

Berto said...

semuga haji bajuri sukses dgn kariernya. amin.

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal, gerenti dia terharu kalau terbaca entry nih. Awak penah bergambor dgn dia tak?

Hantu Kak Limah said...

seb baik lu x lame sekolah situ,lau x mesti byk gambor lu kene rotan ngn pengetue lu tu,may be leh wat koleksi magazine skolah...hahahaha...lu x teringin jadi calon menantu die ke...huhuhu..

ayunda maajis said...

haha nampak benor la pengetua ko ni x suker ko..ahaha

ABD. WAHI said...

Guru Cemerlang ni... tahun lepas dapat Anugerah Tokoh Guru Sabak Bernam... tahun ni dapat Anugerah Tokoh Guru Negeri Selangor