apa barang

Apa barang

Wednesday, June 8, 2011

Gua sedang bengkek dengan KulupSakah,uncel Gedek, Cik Li dan mereka-mereka yang satu kawasan dengannya

Apa pasal kulup sakah, uncel gedek ,cik li dan mereka mereka yang satu kawasan tu tak bagi tau yang kahwin tu syok..

kalau gua tau macam ni punya syok lepas bersunat masa umur 8tahun tu,.,..gua mesti mengamuk mintak dicarik kan bini






Nota:
gua nikah saja tak ada majlis kenduri -kenduri ada banyak hal..kalau ada majlis nanti gua jemput lu orang semua

58 comments:

ORLANDO AHMAD said...

fuh... best3

afandi said...

setan jum keluar minum
mak aku cakap bini-bini hang pagi lagi dah keluar pergi market beli lauk

on la handset tu setan

alien said...

kahwin dah~
tahniah lah

faraherda.razalan said...

a`ah...seronok eh? raselah 'keseronokan' tu eh?

bujal X said...

welcome to the club.jangan lupa suruh istri2 kamu masuk kelab isteri taat.

Kakcik Seroja said...

Dah kahwin ek?

ina mail said...

setuju ngan mommy fara. ha ha rasalah seronok seronok.

ISA said...

selamat bernikah... kahwin tu seronok ekkkk...

gadisBunga™ said...

selamat dah ko.....!

Nerzhul said...

ramai yang dah kawin cakap gitu...

Hida Kadiso said...

tak yah kenduri beso2.. yang penting akad nikah.. tahniah lagi skali.. hehhee..

Waqheh said...

si 'adik' ko tu mesti tak cukup tido...asyik bgn jer tak kira siang mlm yer...

Misz-ella said...

betul eh dah kawen??? tak jemput akak punnnnn ..

Emira Darmia said...

alew...abg brutal dah kahwen ke?? melepas la....kehkehkeh

Liyana said...

pergh! kawen dah? untunglaaa... hihi

Hantu Kak Limah said...

satu dari syok itu:..skang ni kene mandi pagi2.....:>hehehehhehhe....
tahniah le....
dh ke tukar s.o.l.o. tu...

beautiful_rose said...

hantar sini kad undangan ke majlis =p

tasekM said...

dah nikah...?
tahniah2.



.

nurmisnan said...

aku tunggu majlis sunat kau bro.. hahahaha

mae said...

tahniah!!!...tanye salleh yaakop ape rase

perjalanan pulang said...

kawen ke.... syoknya... masyaallah

imah said...

hahaha.. banyak benda kena pikir lepas nih ^^

Daddylicious said...

haha! baru tahu ker...kesian dia....kata sudirman!

blog-tips-kurus said...

sekalung tahniah untuk saudara & pasangan. semoga ceria selalu. jangan gaduh-gaduh! :-)

roeza said...

hahhahahaaa heppi laa tu!tahniah la incik brutal!

Unknown said...

haha..klako..

selamat pengantin baru la

Dr K said...

hahaha..baru lu tau kawin itu sedap!

Unknown said...

kena tukar, tak boleh brutal solo lagi..sbb dah tk solo kan..

Eye_nee said...

baru jer nak kasi tau keseronokanya lu dah nikah bro....

Lu sronok2 jugak mandi kene baca doa...jgn ckp tak tau pulak..ni dah kasi tau ni...

sitinaminah02 said...

ramai awek yg gigit jari.. frust..

Noor Fatin said...

lor, dah kawin? ala.......... haha. :P

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal Triple, kejap jer syok, 9 bulan pasni tak cukup tidor hal lain pulak...

pembaris said...

cerita sikit2 sudah lah.gua dah ketar kepala ni

ghost said...

patut sebelum nih semangat tul ko pasal bab kawen ek..rupanya ko pun dah penuhkan permintaan.

ibuintan said...

tahniah.... tau nyosal!!

dua2 skali ke?

Wahida Nasution Thakhrim said...

harap masih kekal brutal walaupun dah tak solo.. ngeh3

CekWa said...

tahniah!! jom bace entri: suami jangan berhutang dengan isteri!

Cikli said...

kah kah kah...
pastikan isteri2 lu mengundi pru13 ni walaupun dap..kah kah kah

Anonymous said...

syukur ko dah kawen

MasZuber said...

bagosla tuh

Bidadari Syurga said...

adoi... rasa mcm nak pulas2 aja tinger si brutalsolo nie... ingatkan dah insaf... kemain....

ayunda maajis said...

errr..sonok ker? siyer ker sonok? betol ker?..cam ni aku kena carik laki cpt2 la..hahaha

white rose said...

alhamdulillah...selamat dah teruna kau

uncle gedek said...

bukan sekadar syok...

ia juga sedap...!

Unknown said...

grrr.. hahaha.. memang syok!! hahaha

catherine- said...

haha dh x brutal

kulupSakah said...

jeng jeng

Anonymous said...

Aslmkm.

Nikmat perkahwinan bukan hanya pada nikmat seksualnya, tapi lebih terarah pada permintaan Islam total - kepada ibadah sepenuhnya.
Baik2 melayari bahtera, kerana terlebih & terkurang berdayung ada kesannya. Apatah lagi bila melibatkan 3 insan berbeza.
Semoga diberkati. Amin.

CikAizA said...

hahahhaha...
u're not single and still available...

cimöt said...

arghhhhhh..gua pon nak kawen gak laaaa..

mamai said...

kulup sakah pun tak cakap kat aku macam tu dulu...

@amabanzai said...

congratssssssss XD

Pyka Rahmat said...

bila lagi masa gua ni

senyumSOYA said...

nak kawen gak la... cari sorang heheheh~

vampire's lovex said...

buat majlis bulan 9 wehh time tu aku ada kat mlysia..ahhaa..bajet kena jemput huuuuuu...

semoga berbahgia pengantin baru oiii...

solo mum said...

selamat pengantin baru.... sempat lagi nih

lieynanilaz said...

kawen tu seronok yaa....nak kahwin cepat2lah...hehehe..

eLL said...

stil tak paham nape kamu kahwin sampai dua nih...