apa barang

Apa barang

Monday, June 13, 2011

Kencing

Ni cerita pasal gua mau kencing
Gua bayar 50sen
Gua keluar balik dari jamban bayar tadi...
Gua tarik   "Mangkuk " jaga jamban
Gua kasi tumit dan siku pada " mangkuk " jaga jamban
Gua pijak kepala " mangkuk " jaga jamban tadi dalam mangkuk jamban
Bila ,Gua tengok "mangkuk " jaga jamban tadi tak mampu melawan
Gua keluar ambik balik 50 sen, Gua..
Dalam Hati  Gua berkata kata " jamban bayar pun kotor "





Nota : lu orang ,tak rasa kena kencing ke ?

21 comments:

Cikli said...

takkanlah dah kawin ni lu bertukar dari brutal jadi sadist...

tak patut tu bro. baik lu cari mamat tu mintak ampun!

Unknown said...

huk alos...laen kali wat aduan rakyat

sharamli said...

dia tukang jaga je kan..bukan cuci rasanya..

Kakcik Seroja said...

Geli!

Huzaifa Zahri said...

hancing jugak muke kene kencing..

Dr K said...

lu flush tak kepala dia?

gadisBunga™ said...

wey!

ina mail said...

buruk siku. cik ina pernah kena cam tu,tapi tak ambik balik duit, tapi dorang kena ceramah.

white rose said...

aku rasa mcm kau je yg kena kencing...

uncle gedek said...

Kencing panas!

.drakula. said...

bawak2 lah bertenang...darah manis lagi tu...keh3

Unknown said...

kan.x berbaloi,jamban kotor bayar mahal

Nad's Weblog said...

wa rase kena berak terus doe !
huu

ayunda maajis said...

hmm..mmg x puas ati la cm tu bro...buat je la ape yg ptt..

Wahida Nasution Thakhrim said...

kadang2 nampak luar aje elok, tapi dalam.. mau pengsan!!

ILA HonEyBuNNy said...

eeeeeeeee busookk..

terus xjadi nak kencing..huwawwa

Fasihah Supian said...

hapa la jamban kotor, tak suka, mati niat teruss

faraherda.razalan said...

HAMPEH!

Anonymous said...

Bayar 50sen tapi tandas tidak bersih dan berlendir apa cer?

Anonymous said...

belasah orang je tahu. ish

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

eheheheh adat duania