apa barang

Apa barang

Thursday, June 16, 2011

Makan Luar

" hisk... macam lapar je...kenapa ni ? tanya suriana sedik

" Cupcap dan Mei9 ,tak sempat masak " kata Gua tak berselindung langsung

" Tak elok cakap macam tu, kan Orang rumah tu"  Suriana sedik ,macam biasa cakap nasihat -nasihat

29 comments:

Unknown said...

ahaha..mmg tu hakikat kan

ina mail said...

Suriana Sedik terbaek.

Moumo said...

bgs,berterus terg

Fasihah Supian said...

bro,ko memang kawin 2 ke bro??aku cam xcaya laaa adess

bujal X said...

pembetulan sikit :

" Tak elok cakap macam tu, kan Orang-orang rumah tu" Suriana sedik ,macam biasa cakap nasihat -nasihat

ha~~baru betul~~

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

hahaha..memang tak berselindung...

-Yok mampir diluk = pelajar universiti tapi perangai serupa penghuni tirai besi.....

afandi said...

mei pagi-pagi lagi dah ada di ofis...aku tengok bini hang siam tu pun ada sama...
setan bila nak turun minum

Kakcik Seroja said...

'garu-garu tudung'... nak garu kepala dah kena tutup dengan tudung...

matahati-aishahazhar said...

straight je ye... tak payah kona²

terokai seni said...

tu la, buat je cam aku ni... masak sendirik (tipu laaa)

faraherda.razalan said...

aik?

Unknown said...

makan dalam juga kena nasihat. kah kah kah

Hantu Kak Limah said...

orang rumah baru tgh belek resepi.....huhuhuhuhuhu...
sabar utk hasil terbaekkkkkkkkkk....

kella said...

hehehhe... 2 orang rumah ke? hrmm... =)

Aleen Aiden said...

skali skala lu masak,ape ade hal..keh3

mamai said...

nie makan dalam bro

nurmisnan said...

tak bagi kad pun
tiba2 dah ada orang umah... sedik2

intan.maisarah said...

orang orang rumah

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

??????????????really?

Ummu~Ishak said...

betoi ka hang ni dah kawen?

skali dua lak tu

haihhh

pembaris said...

ayah aku memlih gak makan.tapi mak aku masak semua dia rembat

feyza said...

aku tak phm..wohh~

imah said...

hehehehe.. suriana bagus

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal Tak Solo,
makan luarlah bagus, buleh jadi 3!

Cikli said...

kalau dua-dua tak masak, ana kawen tiga.

uncle gedek said...

Kamu next Saleh Yaakob!

solo mum said...

wahhhhhh.... sayang bini nampak... tak bagi pijak dapur tu... contoh suami mithali nih

Anonymous said...

pacik .. awak ler masak.

Semarak Api said...

aha..ko da kawen dan kawen! thniah!