apa barang

Apa barang

Wednesday, June 22, 2011

Nurni yusoff perhatian kepada siapa yang belum ada makwe bercirikan awek -awek

Nurni yusoff  buleh di masukkan dalam golongan budak bijak pandai

Masih solo,anak penjawat awam di hospital kota bahru ( itu pun kalau korang berani )

Dulu Nurni seorang yang menarik sebelum beliau mengubat kelukaan dengan memakan meggi dan buger purnama yang dijual oleh mamat buger

Buleh berbahasa dalam tiga bahasa dan akan melanjutkan pelajaran ke paris


sila ke blog nurni disini


Nota
Nota sorry makcik Nurni kita kering idea

29 comments:

FasiHaH SupiaN said...

haha kan ada 2 lagi kuota.hahaha

Bella Bell said...

ahaksss... boleh pulak ea.. :)



^^

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob definitely dah tak solo, bagus promo org menikah, dpt pahala!

nurniyusoff said...

aku memang geram la pacik nehhhhhhh ...

tade keje kannnnnnnnn ...eeei

siap awak pacik!

Cik Bidadari said...

rasa bersalahkan...? heeeeeeeeeeeeeeeee....

nurniyusoff said...
This comment has been removed by the author.
JIJI YU said...

ehehe..leh tahan jugak pakcik ek..

Cikli said...

gua hanya tahu cikgu murni

vampire's lovex said...

saya lah yg anda cari hahaha...


pesen cmni pon ade...

karl said...

aku solo lagi. okeh, aku try nasib.

Roza Ami Nanomiya said...

baik

mountdweller said...

Baru ke sana...

CassiaSiamea said...

dah sampai~~

RepublicAku said...

hmmm macam2 ...

gedek! said...

broker?

DDrfauziah said...

Aslmkm Helmy.
Bila dah tak solo, udah semakin hilang brutal ke?
Baru ajer ni! :)

azieazah said...

Sakan berkempen nampak? hehehehe


Goda Boleh Tapi Jangan Godam: tetap ada kaitan, kan?

miya said...

siyes ke dah kawen? pergh!!!!!!!

Abd Razak said...

ohhh...baru tau ubat kelukaan begitu

Cik Ina Do do Cheng said...

tuk lelaki je tuk perempuan tak de ke.

adek dah besar said...

gua punya blog bila lu mau letak king?

ayunda maajis said...

haha..tolong promote eh..baik punye pakcik..haha

sue. said...

comel ja entri ni..haha

Mommy Fara said...

oh, okeh.

Emira Darmia said...

sejak kahwin dua ni..abg brutal ni dah sombong dengan kita la....hadoi...

redho je la

Nerzhul said...

hai nurni..

HEROICzero said...

haahha lama x singgah ke blog nurni yusoff.

on my way nowwww !!

kella said...

amboi... hehehe... boleh berkenalan...? =)

gadisBunga said...

ciri awek2 tu cemana?