apa barang

Apa barang

Thursday, June 23, 2011

10 pekara yang mesti dihindari oleh perempuan yang sudah berumah tangga

1 kerja yang tidak mendatangkan manafaat

2 kerja yang tidak mendatangkan manafaat 

3 kerja yang tidak mendatangkan manafaat 

kerja yang tidak mendatangkan manafaat 

5 kerja yang tidak mendatangkan manafaat 

kerja yang tidak mendatangkan manafaat 

 7  kerja yang tidak mendatangkan manafaat 

kerja yang tidak mendatangkan manafaat 

9   kerja yang tidak mendatangkan manafaat 

10   kerja yang tidak mendatangkan manafaat



 Nota

Gua buleh senaraikan 100 tapi kesian ..bukan marah nasihat

25 comments:

PenjuruKosong said...

gua setuju!!

Unknown said...

1 dalam 10..
mujur kak komen bermanfaat.. hehehe
selamat malam brutal solo..
eik.. brutal tak SOLO

LARI!!! masuk dalam selimut

feyza said...

hahahaha..

ak rasa kn mcm nk bunuh jee..~~=P

nurmisnan said...

manfaat mendatangkan org yg malas kerja.. ha3

ayunda maajis said...

apekah? troll bini lak..haha

Anonymous said...

1 pekara yang mesti dihindari oleh lelaki yang sudah berumah tangga

1.membebel

Fasihah Supian said...

1 je tu bukan sepuluh...

Cikli said...

ini dah membebel namanya bro....

eLL said...

dua orang rumah, jadinya bukan 10 perkara yang mesti dihindari oleh perempuan yg sudah berumahtangga tapi 20 perkara, setuju?

Unknown said...

1 perkara yang diulangi sebanyak sepuluh kali

beautiful_rose said...

ni nasihat ke? macam marah jerk...

Emira Darmia said...

1 perkara yang perlu dihindari oleh lelaki yang sudah berumahtangga :

1. Meng'troll' wife sendiri di khalayak ramai

uncle gedek said...

semoga ada manafaat bila membaca ni

bujal X said...

kerja yang tidak mendatangkan manfaat like what?he~~

intan.maisarah said...

nak contoh!

zia said...

huhuhu..

roeza said...

ehe marah nampakkkk:)
tapi setuju lah!~

faraherda.razalan said...

manafaat atau manfaat?

persoalan bermain dalam fikiran.

Noor Fatin said...

marah la tu. nasihat apanya. agagaga :P

gadisBunga™ said...

blogging bermanfaat kan??

CekWa said...

ayat akhir tu tak tahannya..bukan marah tp nasihat!

Hairun Azmi said...

Banyaknyer pantang larang...


Pemerdagangan Orang

ORLANDO AHMAD said...

gua setuju

gua setuju

gua setuju

gua setuju

gua setuju

iniialahaku said...

hahaha....

hahaha...

hahahaha...


manfaat gila untuk yg buat keje yg xbrmanfaat

ina mail said...

keja tak manafaat tu mesti mengumpat ngan jiran tetangga.kah kah