apa barang

Apa barang

Monday, June 20, 2011

Asan Sebagai Seorang Ayah







"Asan maukah kau berjanji,satu pekara pada ku..?" kata ani yg duduk disofa

" Apa saja..Ani..katakan lah"


"kau bukan tak tau,kadang kadang seorang ibu akan mati ketika melahirkan anak.."

 "ANI" jerit asan

"Asan..biar aku habiskan dulu...,Berjanjilah pada ku..kalau sekiranya aku mati ,kau tidak membawa orang lain,untuk berada antara kau dan anak kita..?"

Aku berjanji .Ani..aku berjanji Ani"

"Dan kau  selalu akan  memberi ,kasih sayang aku dan engkau padanya.."

Ani..mengapa, mengapa fikir yang bukan bukan ..semasa kita dalam keadaan gumbira begini..?

Entahla..Aku tahu ,aku Tak harus berfikir begitu ..Tetapi hati ku sedih memikirkan,kalau kalau ada orang lain yang  akan merosakkan anak kita.."

"Ani..Ani tidak ada sesiapa pun ,yang akan merosakkan anak kita selagi aku masi hidup.Aku berjanji ani..aku berjanji ani"

Ani ..aku akan memberi nama Sazali kepada anak kita.."

"Sazali.."

"Ya..  Aku juga telah menciptakan sebuah lagu untuknya"

"Gila lah kau ni.."

"Kau.dengar ya...Kau dengar ya...Anaku sazali...la la la la la , la la la l"

*********************
*********************
********************

" Alamak asan hujan pulak diluar tu... "

"Sejuk ni  Ani... yok masuk tidur "

"Guna Scent old School, La Asan.. ,cakap saja Ani reday bila bila masa"

31 comments:

Cikli said...

selamat pengantin baru bro...
gua tak tahu nak buat ucapan apa la kat lu.

Andrik McVean said...

hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

Emira Darmia said...

x paham la.. (pura-pura)

JIJI YU said...

tak paham aku

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sana sini citer pasal hari bapa ni.
pokoknya aku & famili tak pernah sambut ler...

Citarasa Rinduan said...

ani....
angkat jemuran..
heheh.
selamat hari bapa untuk kamu..
hahaha..
baru kawin.. kak dah wish.

Mommy Fara said...

biru aku biru!

Cik Bidadari said...

adoi.... sampai bebilapun lu akan tetap 'nakal' ada benda yg memang dah tak boleh diubah tau...

p/s: heeeeeeeeeeeee... sabar ajalah.... semoga melayari bahtera dengan penuh kecintaan dan diredhai...

Mr feckry said...

haram je ending lu ni

Cik Pah said...

itu namanya shy shy cat.. mana leh cakap terus.. kene berlapik lah

ghost writer said...

cis...slowtalk tul lar.

tupaimerah said...

ade sofa ke rumah diorang?

gedek! said...

Shhyyyyyy.....

Daddy Ziyyad said...

bila kau nak jadi bapa? :P

Hantu Kak Limah said...

hopefully.....huhuhuhu...............hujan x kan berenti selagi bunga belum bertunas...keh..keh..keh...

imah said...

hahaha.. old school habiss la asan =P

Bigdaddyz said...

Workout.....samapai habis....hehe!

Kakzakie said...

Tak lama selepas itu kenalah tunggu 9 bulan pasti akan ada Sazali baru lahir.....

kucingorengemok said...

tiada kata secantik bahasa

NOOR FATIN said...

dah jadi bapa? keh3

FasiHaH SupiaN said...

tak berapa paham lah broo

Mak Su said...

asan oh asan... ha ha ha

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

mood org kawen, suke time hujan :)

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal dah ilang solo, nak masuk kelambu punya jauh konar...!

Cik Ina Do do Cheng said...

tak letih ke nak ayat panjang -panjang tu, kenapa tak berterus terang je.

Asrul "iLham" Sany said...

kahkahkah lawak...tapi best kalau cam ni romantik

;D

ayunda maajis said...

cerita kt tv mn ade macam realiti..tipooooooooo

Bella Bell said...

berdasarkan komen, ko ni macam dah kahwin... betul ke? huhuu~~

*maaf la. baru 1st time masuk :)


^^

vampire's lovex said...

tahu la dah kawen.... jeles betoiii...hahaha.

tunjuk aaaa gambar kawen...nak usha

Isa said...

nak tut... pun.., punyalah panjang mukadimah... hahaha...

gadisBunga said...

mukadimah kene panjang beb.....heheh~