apa barang

Apa barang

Wednesday, September 21, 2011

http://chrome.angrybirds.com/ ( bagai mana hendak bermain angry birds di dalam kereta atau pun ketika sedang berada di kedai basuh kereta




nota :
apa salah gua , cik cik burung cakap

21 comments:

Wadi AR said...

elok bertepek je taik tersebut

bujal X said...

kemain cantek kereta~keh keh~

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Brutal,

Sib baik bukan burung garuda...

Mommy Fara said...

Wow! Tayang jenama kereta!

=p

Prince Halilintar said...

tu belum burung unta lagi...hehe

Muntos said...

cantek kreta. kihkihkih

HEROICzero said...

salah siapa parking bawah pokok / tiang letrik !

heu heu heu ~

Waqheh said...

lu nak tunjuk taik burung ke tunjuk kete bro? angry car kah kah

cek chun said...

aku rasa macam nak slingshot jer kereta tu *jeles*

ORLANDO AHMAD said...

keh3... car wash la cik abang

Huzaifa Zahri said...

ini baru real ANGRY BIRDS !

kehkehkeh..

imah said...

logo kete pon dah ade rupe burung..

membe die la tuh.. hahaha

ayunda maajis said...

wohooo....

cik emymilia said...

agaknyer burung tu cirit-birit kot....heeeee...:p

Cik Ina Do Do Cheng said...

berkilat sangat kereta ko tu.

prelovedlinalah said...

ala kire ok le tu. bg tompok2 sket. laen dr yg laen

p/s: ape salah kete aku, kat kg jd mcm reban ayam.

gedek! said...

itu kereta pilihan orang bangsawan....

MamaYatie said...

toilet dia under construction..ahaks

ain dzaya said...

nie la kes kalo ta pandai layan game angry bird.......

Bidadari Syurga said...

bagus gak burung tu miss kat situ... dpt tgk kereta....

LittleGurl said...

sume dah addicted dgn angry bird LOL~