apa barang

Apa barang

Monday, October 10, 2011

FALSAFAH DONAT UNTUK ORANG PEREMPUAN

Sesaat di mulut selamanya dipinggul








Nota :

"hari tu kan boleh je " mei9
"hari tu buleh 2 kotak " cupchap
"tengah kering la tu, tu yang keluar ayat macam -macam " Nina kelly

24 comments:

FasiHaH SupiaN said...

haha ni bro mengehadkan perbelanjaan ke ape ni bro

FasiHaH SupiaN said...

haha ni bro mengehadkan perbelanjaan ke ape ni bro

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brutal,

Amboi berkira dengan bini-bini.

lieynanilaz said...

kawal perbelanjaan nampak bro..hehe..:)

eeqa~ said...

HAHA! Style :)

Wadi AR said...

mane lagi sorang?

Tuan Cimot said...

??????

Chik Att said...

kalau kering ...idea dia gitu ke... heheheh

Prince Halilintar said...

nak saving la tu...hehe

Sz said...

suh bini3 belajar buat donut...muai...hehehee

Fara said...

Heh!

Itu pompuan. Klu laki, kat perot.

Beli je donut Makcik Salmah tepi jalan tu. Murah sket. Kata merakyatkan ekonomi? Ape lagi?

Bidadari Syurga said...

hurmmm...

Waqheh said...

lu ni sekali sekala simbolik jugak

maCy said...

err tak paham

Arai Lekir said...

makan donut takkan badan boleh naik kot..

Niena Pengembara Ilahi said...

bajet..

tupaimerah said...

the ever smart nina!

Nerzhul said...

sedaknye donat

Chuu Muqhlis said...

tapaham :(
always -___-

ayunda maajis said...

bro..tayah la kelat sgt.bini-bini nak makan tu..ngidam kot..mana nk tau..

Puteri Iqa Izyan said...

*blur*

Nur Misnan said...

bagus juga sesekali pesan ayat mcm tuh
kasi ingat jgn selalu mkn nanti naik lemak

Cikli said...

gua donut ni makan tepi je. tu cara gua berdiet.

HEROICzero said...

kah kah kah awesome !