apa barang

Apa barang

Saturday, October 8, 2011

besara umur 60

wakakakakakakakakak
wakakakakakakakak
padan muka golongan muda macam kita
wakakakakakakakakakakakakakakaka
padan muka yang belajar teruk teruk perasan nak kerja kera..jaan ...tunggu la berjangut


nota :
peguam negara lambat lagi pencen

18 comments:

whitecappuccino said...

hehehe..kesiannnn tapi pada kami yg dah kena bersara wajib pada umo 60 tahun ni..ishhh ishhhh...sakit lutut!!!

ayunda maajis said...

ermm pompuan x berjanggut..mcm mn ni bro..60 thn..time ni mokcik2 dh menopouse..mmg keje je la dia pk..haha

Wadi AR said...

lamanyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Bidadari Syurga said...

takpalah... ada keje ada gaji... haish.... suka tu lain macam aja tu.... mesti pernah keje gomen nie.. kan-kan-kan...?

mountdweller said...

Salam anakanda

Keputusan gila!

Mana peluang anak muda untuk berdikari dan mengisi kerja di jabatan kerajaan?

Orang tua akan tumpah taik mata di mejalah jawabnya. Umur 60 produktiviti dah outlah!

Dulu ayahanda tandatngan bersetuju bersara 58 tahun, tetapi memandangkan sumbangan kita agak menurun, terus ayahanda hantar surat mohon bersara awal.

Ayahanda bersara pada umur 54 tahun. Berikanlah peluang kepada anak-anak pula.

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Brutal,

Ada akak kisah? Akak keja bila mau, rehat bila mau, tu namanya freelancer!

Kimmy Kazuma said...

Ayah 59 tahun: biar ayah sara kamu ye sementara kamu dpt kerja. Berkhidmatlah dgn kerajaan sepertimana ayah.(batuk2)

Anak 25 tahun: Saya tak sabar tunggu thun depan! dah 3 tahun saya menganggur! (penuh harapan)

pembaris said...

harap2 umur panjang sampai 63.

zia said...

apa boleh buat..nasib badan huhuhu

Mak Su said...

sabarlah tunggu giliran ;)

sharamli said...

Nasib baik perempuan..xdelah nak tumb0h jangg0t.. :p

JIJI YU said...

ilang la penyeri pejabat kerajaan

miya said...

:(((( kena bhnti blaja ke?

luahfikiran said...

SALAM,
LF TAK TERLIBAT ! DAH LEBIH

delarocha said...

kah kah kah

nanti leh tengok atuk atuk dan nenek nenek pegi keje.

Tuan Cimot said...

hehhe..org muda keje swasta..hehe

Kamal Sanusi said...

Org tua ni penyokong tegar Najib, sbb tu dia kena jaga.

Org muda ni dia ada otak utk memikirkan dan menilai apa tindakan Najib. So, tak perlu dijaga.

Najib bagi budget ala Santa Claus pun org tua dok seronok padahal 11 bulan lagi merana pun tak pa.

Org muda keja swasta? Jgn dok bermimpi sangat. Nama ajer graduan tapi hanya layak dok ngan kerja KERAjaan ajer....

Puteri Iqa Izyan said...

makin best la paw bapak. haha