apa barang

Apa barang

Saturday, October 1, 2011

Halalnya Jakim

sesuatu makan itu halal kerana bahan dan cara pembuatannyakah atau halal kerana logo jakim ?" solal nujum Masai, kepada nujum pak belalang







Nota :
jangan bernujum ,berdosa tau

15 comments:

Wadi AR said...

jawab jakim jawab

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Yob Brute,

Akak buat eskrim mangga dah lima nam kali, lupa nak amik sijil JAKIM pulak!

JIJI YU said...

dah tu kalo eskrem bubur tu..

JIJI YU said...

dah tu kalo eskrem bubur tu..

intan.maisarah said...

mamai

azieazah said...

Boleh potostat jer kan logo tuh?

Benrauf said...

industri halal ni lebih kurang serupa dengan industri konstruksi juga. apa yang lalu di bawah akan sentiasa lalu juga di bawah tak kira tebal mana yang di atas kepalanya.

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina pernah diragui sebab makan kat kedai yang tak de logo halal JAKIM. yang menyoal tu kena selak-selak AL-Quran mana tahu dah lama tak baca.

aleen aiden said...

jawab le yg berkenaan..

puteri said...

kikikikiiiii
Jakim tu HALAL tak?

Isa said...

Jakim tanggung Dosa... hehehe..

Cikli said...

logo halal is a good business

Kimmy Kazuma said...

kalau was-was walaupun ada logo halal dr Jakim jgn makan.

NOOR FATIN said...

ah sudah, xtau nak jawab apa~ hahaha

Fara said...

..kelakar! Bersudut-sudut kelakar!