apa barang

Apa barang

Monday, October 3, 2011

MASYARAKAT MAJMUK.

Semasa ALLAH S.W.T membuat  dunia ini ,  tentu ALLAH ,Maha tahu yang satu hari nanti akan ada sebuah negara yang namanya Malaysia .... Jadi jangan kita bercakap tak boleh kita majmuk... majmuk






Nota :
J.S.Furnivall adalah orang yang pertama memperkenal konsep majmuk
dan menteri di malaysia sukakan alasan majmuk

17 comments:

Prince Halilintar said...

Hanya Dia yang Maha Mengetahui Segala2nya....

Fara said...

...apa? Nyamuk?

Kurang pendengaran.

MOH KEMBARA said...

Salam Yob Brutal,

Kuih makmur jugak yg sedap!

gadisBunga said...

apasal saya dok nampak nyamuk...nyamuk ni...?

delarocha said...

klu aman..majmuk namanya

klu tak aman.. nyamuk namanya

bising.

DuniakuAbstrak said...

hati yang sihat dah lama nampak benda ni

sejak dua menjak ni kontot2 je entri bro..keh keh

lieynanilaz said...

hehe...no komen..:0

JIJI YU said...

ahaha ayt pakcik mmg mendalam ni

Bidadari Syurga said...

seumpama bayi yang dilahirkan hakikatnya mereka islam... dan ibu bapa merekalah yang mencorakkan mereka samada mahu jadi nasrani yahudi.... :)....

ahmad humairi said...

kun fa ya kun...

...maka jadilah ia!

senyumSOYA said...

DIA tahu kan uncle ^^"

nasi majmuk nak? errr...

kueh bakar said...

ye.
sudah tertulis di loh mahfuz.

tapi kalau nama 'tanahmelayu' rare oooOOoo...macam england.holand.swizeland.disneyland
rare!!!

HEROICzero said...

alasan .


biarkan mereka . kita sudah desak sebagaimana dituntut . sekarang terpulang pada mereka .

HEROICzero said...

*dan cukup masa, kita ajar .

Cik Ina Do Do Cheng said...

dulu masa cik ina kecik lagi majmuk dari sekarang.

miya said...

negara islam?

Cikli said...

masyarakat NAJMUH tak suka hudud..
najib + muhyiddin