apa barang

Apa barang

Friday, October 28, 2011

ustazah pilihan

sekarang kalau mau bebini ustazah mau makan 50k sampai 100 k... maklumlah udah gilamor...
tengok ustazah dalam tb syok semacam kan dah jadi maksiad..ceh

27 comments:

lionteen said...

lame dah x dtg sini. hai :)

kakchik@ella said...

Hihihi. No komen. But yr point is very very good, Bro.

Wadi AR said...

untung dapat ustazah

alien said...

betul tu kan
betul

JIJI YU said...

deorang dah jadi ustazah pameran

Panglima Muda said...

anak gua cakap cikgu ustazah tapi ada gak ustazah yang jadi janda...terlebih mengajo kut

gadisBunga said...

ko fikir sama macam aku.

Marina Monroe said...

Alah, nak bini mcm mana tepok dada tanya selera lah..

Sekarang rege janda pun dah mahal dah..hehehehe

cikpia said...

aku sokong pendapat ko.....

cemomoi said...

cari dunia dapat dunia cari glemer jangan sampai gila

Mr feckry said...

banyak pro an con pasal ustaza pilihan

misrerama said...

bahaya ni!

Prince Halilintar said...

byk yg mmepersoalkan perkara ni...amik yg mane baik elak yg mane xbaik kan..

luahfikiran said...

SALAM,
DAPAT MENANTU USTAZAH, BAGUS JUGAK. KAT RUMAH NI, ADA SORANG BUJANG

KHnur said...

ustajah lo ni...

Abd Razak said...

Ilmu itu perlu diperjuangkan bukan untuk ditayang dan dipamerkan

HEROICzero said...

kita tengok macam mana ustazah mengejar dunia .

kita tengok sama-sama .

Ummu~Ishak said...

ustazah tabarruj
ustazah utk tayangan umum
ustazah gila glamour

PATOT TAKLEH PANGGIL 'USTAZAH' SEBAB TAK LAYAK

ayunda maajis said...

bro pon syok jugak tgk..cuci mata kn..

Bidadari Syurga said...

dah agak dah... tgk dari tajuk... gua dah dpt agak isi entry lu... hahahaha....

p/s: bila 'aku' diperindahkan dengan cara yang Nabi saq pernah katakan lama dulu....

Cikli said...

ustazah itu insan mulia

maCy said...

saya bukan ustaah pilihan tapi saya harap saya dapat berakhlak seperti wanita pilihan.

Kunang-Kunang said...

Tak aperlah, kawin ustazah tak payah susah2 ajar dia agama, tak payah susah2 suruh dia pakai tudung, semua dah tersedia, tinggal maintain jer.

Chik Att said...

Cita-cita saya dulu .. nak jadi ustazah

zety said...

em..harap tak terpesong dari niat sebenar

delarocha said...

susah nak cakap la benda2 cam gini.

senyumSOYA said...

uncle..hehehhe.. betui2~