apa barang

Apa barang

Thursday, February 2, 2012

back

Kopi jantan kosong baru di bancuh...gua merenung 5 bilah kipas siling kdk..kain pelikat gua gulung sekali lagi,
kucing jantan yang sedang lepak dengan baik gua sepak ketepi... kuncing jantan tadi bangkit sambil memandang dengan penuh sinis ...
gua ,bergerak dan membuka tingkap,memandang ke luar  tingkap mengira  bintang,yang hampir ditutup awan

14 comments:

sharamli said...

apahal sepak kucing.kesian..ha3

kueh bakar said...

kdk aku 4 bilah jer.patut tak sejuk...

slmt backk

kopi jantan-kain pelikat-mendung apa kau buat tadi? berkebun?

senyumSOYA said...

x bek menganiaya haiwan uncle ^^

NurMisnan said...

lepas minum kopi jantan terus ada kejantanannya yang cuba menyepak bola tapi kucing jadi sasaran.. apa kes brother.. hik3

lama menyepi.. apa ceta kempen..

ardz marn said...

malam hujan plak tu..

jalan jem.. trafik light semua merah..

minum kopi jantan pun dah tak de makna dah..

keh3..

Wadi AR said...

mesti kucin jantan kan

Mak Su said...

5 bilah kira laju tu...

Mr feckry said...

orang sekarang mahkota dewa la

Nerzhul said...

gua pun baru ni comeback baca blog ni...

imah said...

BINI2 mane?

azieazah said...

Berdiri tepi tingkap? Bakar “kemenyan” hidung berasap? hehehehe

ayunda maajis said...

pegi tutup tingkap & panjat katil plisss..dh mlm ni..

lieynanilaz said...

welcome back pokcik!!...

Cikli said...

kopi jantan. 2 dalam 1