apa barang

Apa barang

Monday, February 1, 2010

adek fida marah hari ni

1.2.1010
hari malang buat aku. "sapa makan kfc. sos besepah atas meja"?.tanya adek sambil kaki kirinya hinggap kat muka aku.aku jatuh terlentang.secara cepat dia menghampiri aku. tangannya menarik koler baju aku. di angkat aku kemudian di campak ke bilik sebelah.kerusi bertaburan
aku lihat Anuar (boos adik ) terketar-ketar mengutip botol botol air yang bersepah .anuar sumbat kedalam bakul sampah.
aku masih menahan sakit kena campak dan kena tendang tadi. hari ahad semalam .anak-anak anuar datang kot.
adek datang .aku tak sempat nak cabut. dia sauk dagu aku. aku terlentang . adek datang lagi aku kepahyahan mahu bangkit. aku merangkak paut kaki. aku menjerit .berjanji tidak akan makan sepah sepah lagi.


*yang sebenarnya*
masa adek marah tu.aku capai kotak kfc dan buang dalam tong sampah
aku masuk bilik anuar. Anuar cepat cepat kutip botol air.
buang dalam bakul sampah dia
semalam datang opis tengok email.
sapa punya kfc. aku keluar date. apa barang kfc.
aku agak anak anuar datang maklum la ahad
aku turun ke bawah masuk kereta .pergi sec 25 antar lcd
balik aku tengok opis dah kemas



No comments: