apa barang

Apa barang

Thursday, March 18, 2010

kolaborasi dan Anura

gadis - gadis uitm di bus stop
berseluar dan berbaju ketat
hujan turun lebat

bangla indon dan lelaki yang ada disitu
mata yang anura mengekori...







* perempuan .anak dara ,gadis ,orang pejabat , perempuan tua pakai baju elok elok tak boleh ke
jangan jadi opera percuma .. ubat kuat sana sini banyak persepah . nak ke masjid pun ada jual .
alatan sex bersepah sana sini .tanya menteri pulun tak tau. tanya pegawai di cakap tah hapa hapa.. cuba la jaga diri.. lepas tu tawakal *



11 comments:

Anonymous said...

sapa kamu sebenarnya

sharamli said...

gadis mana2 p0n kebanyakannya mcm tu..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-Anonymous-

??????


-sharamli-

tau... cuma uitm dekat jadi bila tengok aku menulis bila menulis sebab melihat .. sebenarnya ditujukan untuk semua kaum hawa

therosputih said...

anonymous : siapa pula kamu sebenarnya?

kaum hawa...jaga diri yang indah ini seindahnya...jangan sampai kaum adam menegur lebih banyak...malu...kita kaum y cantik, indahkan dengan perilaku yang seindah2nya mengikut islam...

(aku menasihati diri sendiri)

::cdot the dot:: said...

ha ni KWN ko dtg melawat...

Frodo Baggins said...

anon ~ siapa doraemon sebenarnya? ngehehhe

wanita2, sila jaga diri ....

Dove said...

anon - siapa sebenarnya anon? hikhik


eh, tak nak lah jadi opera..

Hafiz Yusof said...

good advice

Mr feckry said...

btul2...sampai guasakit mata dah seminggu tak baik..

semut sesat said...

ketat,nipis...elok2 sedang dgn cuaca malaysia..

aku said...

sendiri yg bikin utk dtelanjangi..

-rugi aku tiada disitu..