apa barang

Apa barang

Thursday, March 18, 2010

kolaborasi dan Anura

gadis - gadis uitm di bus stop
berseluar dan berbaju ketat
hujan turun lebat

bangla indon dan lelaki yang ada disitu
mata yang anura mengekori...







* perempuan .anak dara ,gadis ,orang pejabat , perempuan tua pakai baju elok elok tak boleh ke
jangan jadi opera percuma .. ubat kuat sana sini banyak persepah . nak ke masjid pun ada jual .
alatan sex bersepah sana sini .tanya menteri pulun tak tau. tanya pegawai di cakap tah hapa hapa.. cuba la jaga diri.. lepas tu tawakal *



11 comments:

Anonymous said...

sapa kamu sebenarnya

sharamli said...

gadis mana2 p0n kebanyakannya mcm tu..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

-Anonymous-

??????


-sharamli-

tau... cuma uitm dekat jadi bila tengok aku menulis bila menulis sebab melihat .. sebenarnya ditujukan untuk semua kaum hawa

'ainrahimin said...

anonymous : siapa pula kamu sebenarnya?

kaum hawa...jaga diri yang indah ini seindahnya...jangan sampai kaum adam menegur lebih banyak...malu...kita kaum y cantik, indahkan dengan perilaku yang seindah2nya mengikut islam...

(aku menasihati diri sendiri)

::cdot the dot:: said...

ha ni KWN ko dtg melawat...

Frodo Baggins said...

anon ~ siapa doraemon sebenarnya? ngehehhe

wanita2, sila jaga diri ....

White Dove said...

anon - siapa sebenarnya anon? hikhik


eh, tak nak lah jadi opera..

embun d tengah malam said...

good advice

Mr feckry said...

btul2...sampai guasakit mata dah seminggu tak baik..

semut sesat said...

ketat,nipis...elok2 sedang dgn cuaca malaysia..

aku said...

sendiri yg bikin utk dtelanjangi..

-rugi aku tiada disitu..